Nowa struktura i sposoby jej działania opierają się na stworzeniu samozarządzających się zwinnych zespołów, szybko reagujących na wyzwania, kreatywnie rozwiązujących problemy, elastycznych kompetencyjnie. Ich liderami będą creative group heads, którymi zostali eksperci wyłonieni w ramach działu kreacji. Będą oni zarządzać 6 osobowymi zespołami składającymi się z kreatywnych z różnym doświadczeniem i talentami. Wszyscy liderzy mają na koncie kampanie dla największych polskich i globalnych marek, wiele wygranych przetargów, ale także nagród na festiwalach branżowych, odwagę do podejmowania wyzwań i sięgania w komunikacji po nieszablonowe rozwiązania.
Nowe stanowiska creative group heads objęli:
Zobacz również
Joanna Jezierska – dotychczas senior copywriterka Publicis Worldwide. W reklamie od 2009 roku, wcześniej związana z produkcją filmową. Od 5 edycji jurorka w konkursie Papaya Young Directors, w którym pomaga młodym twórcom wejść do zawodu w branży reklamowej. Absolwentka socjologii i gender studies, zaangażowana w działalność organizacji kobiecych, fundacji #sexedPL i stowarzyszenia Otwarte Klatki. Wielokrotna laureatka nagród Effie, w tym w kategorii long-term.
Bartosz Jeglejewski – w Publicis Worldwide pracujący na stanowisku senior copywriter od maja 2017 roku. Zdobywał nagrody na takich festiwalach jak Golden Drum, KTR, Effie, MIXX, Innovation, Kreatura oraz Golden Arrow. W reklamie szuka zawsze big idei i precyzji w dotarciu do klienta, dzięki najnowszym kanałom komunikacji. W swoich pomysłach stara się podkreślać społeczną rolę brandów i nawiązywać do aktualnych tematów oraz popkultury. Po pracy lubi buszować po Twitterze i najnowszych restauracjach, oglądać seriale poważne i te mniej poważne, kibicować Lewemu i spółce, kupować więcej książek niż kiedykolwiek zdoła przeczytać i sprawdzać, ile aktualnie kosztują bilety do Azji.
Paweł Murawski – do tej pory art director i designer. Grafik z zamiłowania i wykształcenia. Na początku swojej kariery mocno związany ze środowiskiem startupowym, gdzie zajmował się głównie projektowaniem UI/UX. Od początku kariery w reklamie związany z Publicis. Entuzjasta wszystkiego co kreatywne. Zdobywca Effie oraz wielokrotny finalista Young Creatives Cannes i Young Creatives Eurobest. Uzależniony od dobrej czekolady, entuzjasta włoskiego calcio, fan twórczości Stanisława Lema, japońskiej mangi, architektury i typografii.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Agata Janulewska – dotychczas senior copywriterka z ponad 10-letnim doświadczeniem również jako strateg kreatywny. Pracowała z klientami z różnych sektorów, w szczególności z obszaru FMCG i branży beauty. W swojej pracy kładzie nacisk na synergię skutecznej strategii z wysokiej jakości kreacją. W 2011 testowała program European Advertising Certificate (EACA) przed wprowadzeniem go na rynek. Absolwentka filologii polskiej, która dużą wagę przykłada do kultury słowa. Prywatnie autorka tomiku poezji pt. „Szkoła rodzenia się”. Interesuje ją wszystko, co związane jest z kulturą i sztuką, a szczególnie muzyką: od technologii produkcji audio, przez pisanie tekstów dla muzycznych twórców, po występy na scenie – jako wieloletnia chórzystka ma na koncie m.in. występ w Philharmonie Haarlem w Holandii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tomek Ziemiański – multidyscyplinarny senior art director w agencji Publicis Worldwide od 2017 roku. Zdobywca nagród na takich festiwalach jak Golden Drum, KTR, MIXX, Effie, Golden Arrow oraz Kreatura. W swoim fachu stara się czerpać z najlepszych wzorców w sztuce wizualnej i łączyć je z obecnie panującymi trendami w reklamie i marketingu. Całość zamyka w idei adekwatnej dla potrzeb klienta. Po godzinach wielki pasjonat motoryzacji, jazdy na rowerze oraz podróży w mniej oczywiste miejsca, ale przede wszystkim ze szczególnym zaangażowaniem oddaje się sztuce i grafice.