Korolczuk w Grey Group tworzy 4 grupy kreatywne zarządzane przez creative group heads – Magdalenę Drozdowską, Katarzynę Batogowską, Mirosława Charkota i Łukasza Szyszkę. Każdy creative group head współpracuje z szefem zespołu oddelegowanego do danej części biznesu, a każdy zespół jest tak skonstruowany, aby móc zarówno tworzyć, jak i produkować pomysły najwyższej jakości.
W ramach grupy Grey nowe stanowisko objął Adam Śmiłowski, który jako chief growth officer (CGO) będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu i nowych kompetencji w grupie.
Zobacz również
– Adam ma umysł ostry jak brzytwa – potrafi łączyć myślenie biznesowe z kreatywnością i dlatego będzie moim najbliższym partnerem w rozwijaniu Grey Group – powiedział Korolczuk.
Joanna Hurda, dotychczasowa regional client service/shopper marketing director, awansuje na stanowisko managing partner, przez co zwiększa się jej biznesowa odpowiedzialność w pracy dla klientów agencji, w tym europejskiego hubu dla Pepco.
Również Michał Krejza awansował na stanowisko managing partner. Krejza będzie rozwijał współpracę z domami mediowymi z grupy WPP/groupM.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Helena Olecka objęła stanowisko business director i odpowiada za kluczowych klientów agencji Grey z obszarów ATL/BTL/digital.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Produktem agencji reklamowych są pomysły kreatywne. Dlatego cieszę się, że oddział Grey w Polsce zarządzany jest przez kreatywnego i że wprowadzane przez Jakuba zmiany stawiają kreatywność w centrum działań grupy Grey – powiedział Eduardo Maruri, CEO Grey Europe.