Dział Personal Care odpowiada za kosmetyki i jest jedną z największych kategorii biznesowych firmy Unilever. Nowi liderzy będą odpowiedzialni za dalszy rozwój i umacnianie pozycji marek kosmetycznych, między innymi Dove, Rexona czy AXE, koncentrując się na innowacjach i wzroście rynkowym.
Strategiczne zmiany na kluczowych stanowiskach to odpowiedź na potrzeby polskiego rynku, który z perspektywy firmy należy do grona jednego z sześciu najważniejszych w Europie. W obliczu dynamicznych zmian w branży FMCG, elastyczne podejście, innowacyjność i nieustanny rozwój biznesu są kluczowe.
Zobacz również
Tomasz Suffner, General Manager Personal Care Poland
Tomasz Suffner, związany z Unilever od ponad 12 lat, rozpoczął swoją karierę w 2013 roku w ramach programu Unilever Future Leaders. Jako doświadczony manager, specjalizuje się w zarządzaniu zmianą oraz kierowaniu zespołami cross-funkcjonalnymi. Posiada bogate doświadczenie w marketingu na stanowiskach o regionalnym zasięgu.
Obecnie objął stanowisko General Manager Personal Care Poland w globalnych strukturach Unilever. W rezultacie Tomasz Suffner dołącza do Europejskiego Zespołu Liderów Personal Care. W nowej roli będzie odpowiedzialny za zarządzanie zmianą w Polsce w czasie globalnych wdrożeń w obszarze strategii, struktury oraz kultury organizacyjnej. Będzie to kolejny międzynarodowy projekt, który implementuje na polskim rynku.
Iwona Towalska, Head of Customer Strategy Planning & Net Revenue Management Personal Care Poland
Iwona Towalska dołączyła do zespołu Unilever w 2019 roku jako Trade Marketing Team Leader. Przez ponad 15 lat prowadziła zespoły w ramach różnych kategorii FMCG, budując bogate doświadczenia w obrębie opracowywania strategii wdrażania planów marketingowych, aby realizować postawione cele biznesowe.
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]
Od stycznia br. objęła stanowisko Head of Customer Strategy Planning & Net Revenue Management. W nowej roli będzie odpowiedzialna za stworzenie, egzekucję oraz ewaluację długoterminowej strategii działania dla kategorii Personal Care. Kluczową rolą będzie również zarządzenie zmianą w zakresie implementacji nowej metodologii pracy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Joanna Orzechowska, Head of Marketing & Media Personal Care
Joanna Orzechowska jest związana z Unilever od ponad 11 lat. Jest liderem z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu kategoriami i ich strategią biznesową, prowadzeniu marek oraz realizacji działań skoncentrowanych na konsumencie, maksymalizacji udziałów rynkowych, przychodów i marży. Swoją karierę rozwijała w międzynarodowych organizacjach na stanowiskach lokalnych oraz regionalnych działach marketingowych.
W styczniu br. Joanna Orzechowska została mianowana na stanowisko Head of Marketing & Media. W nowej funkcji przejmuje pełną odpowiedzialność biznesową za kategorię produktów Personal Care w Unilever. Do najważniejszych zadań będzie należało opracowanie strategii kategorii oraz marek (Dove, Dove Men+Care, Rexona, Rexona Men, Axe oraz Lux), współpraca z mediami oraz działania digital i dCommerce.
Zdjęcia: mat. pras.