Katarzyna Seredyńska-Dworzyńska posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży postprodukcyjnej. Wcześniej pełniła obowiązki między innymi szefowej postprodukcji w studiu CutCut oraz kierowniczki postprodukcji w Orce. Pracowała dla takich marek jak: T-Mobile, Play, Orange, Algida, Benckiser, Citroen, PKO BP, PLL LOT, Samsung, McDonald’s czy L’Oreal.
– Na naszych oczach produkcja filmów przechodzi rewolucję. Postprodukcja jest dziś ważna jak nigdy dotąd. Sukces studia zależy od właściwego ukierunkowania i wykorzystania talentu pracowników i stworzenia im warunków do rozwoju i współpracy. Chciałbym, aby Delapost było miejscem do którego przychodzi się po świetne pomysły i jeszcze lepsze realizacje – mówi Seredyńska.
Zobacz również
Do obowiązków Katarzyny Seredyńskiej należeć będą nadzór nad bieżącymi działaniami studia, wdrażanie strategii rozwoju spółki, a także budowanie relacji z klientami.
Maciej Szymczuk, który objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego Delapost, jest związany z firmą od samego początku. Posiada dwunastoletnie doświadczenie na stanowiskach Supervisor VFX, Lead Online, Lead Compositing Artist. Do nowych zadań Szymczuka będzie należał przede wszystkim nadzór artystyczny nad projektami i wspieranie klientów studia w procesie kreatywnym zarówno przy tworzeniu konceptów, jak i w późniejszym etapie produkcyjnym.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]