W ciągu ostatnich trzech lat spółka zwielokrotniła przychody, umacniając pozycje leadera i specjalisty w modzie premium o ustabilizowanym portfolio marek. Szerszemu odbiorcy marka znana jest z ostatniej kampanii #znaszGOMEZ z Arturem Żmijewskim w roli głównej. Obecnie spółka planuje rozwój sprzedaży na rynki ościenne, jak i wzmacnianie istniejących kanałów sprzedaży online i offline.
Gomez oferuje odzież, obuwie i akcesoria ok. 50 marek premium (m.in. Armani, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, Liu Jo, Michael Kors, Pinko, Twinset), prezentowane w sposób butikowy z zachowaniem wysokiego standardu obsługi zarówno w kanale tradycyjnym i internetowym.
Zobacz również
Michał Dobicki tworzy markę handlową Gomez od 2004 roku. Jest absolwentem specjalności Zarządzanie Jakością na Wydziale Budowy Maszyn i Zarządzania Politechniki Poznańskiej oraz prestiżowego berlińskiego Technische Universität Berlin. Jakub Kwiatkowski jest związany z Gomez od 2011 roku, wcześniej był brand managerem i rzecznikiem prasowym odzieżowej firmy Big Star Ltd oraz marketing managerem Prima Moda. Ukończył studia magisterskie na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu Psychologii Biznesu na Uniwersytecie Adama Mickiewicza, jak i studia podyplomowe z zakresu komunikacji biznesowej i PR w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, ma też dyplom AIPES Georgetown University i Uniwersytetu Karola w Pradze.