Zmiany w zarządzie GOMEZ

Prezesem zarządu Gomez został Michał Dobicki. Dotychczasowemu prezesowi Jakubowi Kwiatkowskiemu powierzono funkcje wiceprezesa. Powiększenie zarządu związane jest planowanym rozwojem spółki na nowe obszary działalności. Gomez jest wiodącym operatorem detalicznym na rynku mody premium.
O autorze
1 min czytania 2017-05-12

W ciągu ostatnich trzech lat spółka zwielokrotniła przychody, umacniając pozycje leadera i specjalisty w modzie premium o ustabilizowanym portfolio marek. Szerszemu odbiorcy marka znana jest z ostatniej kampanii #znaszGOMEZ z Arturem Żmijewskim w roli głównej. Obecnie spółka planuje rozwój sprzedaży na rynki ościenne, jak i wzmacnianie istniejących kanałów sprzedaży online i offline.

Gomez oferuje odzież, obuwie i akcesoria ok. 50 marek premium (m.in. Armani, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, Liu Jo, Michael Kors, Pinko, Twinset), prezentowane w sposób butikowy z zachowaniem wysokiego standardu obsługi zarówno w kanale tradycyjnym i internetowym.

 Michał Dobicki tworzy markę handlową Gomez od 2004 roku. Jest absolwentem specjalności Zarządzanie Jakością na Wydziale Budowy Maszyn i Zarządzania Politechniki Poznańskiej oraz prestiżowego berlińskiego Technische Universität Berlin. Jakub Kwiatkowski jest związany z Gomez od 2011 roku, wcześniej był brand managerem i rzecznikiem prasowym odzieżowej firmy Big Star Ltd oraz marketing managerem Prima Moda. Ukończył studia magisterskie na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studia podyplomowe z zakresu Psychologii Biznesu na Uniwersytecie Adama Mickiewicza, jak i studia podyplomowe z zakresu komunikacji biznesowej i PR w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, ma też dyplom AIPES Georgetown University i Uniwersytetu Karola w Pradze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj