Rafał Ciszewski dołączy do K2 od 1 stycznia 2013, obejmując stanowisko wiceprezesa zarządu. Będzie odpowiedzialny za poszukiwanie źródeł wzrostu i kierunków rozwoju firmy, z naciskiem na rozbudowę kompetencji mediowych oraz rozwój oferty zintegrowanej. Ponadto ma odpowiadać za wizerunek i relacje firmy z branżą reklamowo-mediową oraz środowiskiem marketerów i reklamodawców.
Ciszewski od 1994 roku jest obecny w branży mediowo-reklamowej. Początkowo związany był z międzynarodowym domem sprzedaży mediów IP (Information et Publicité). Doświadczenie zdobywał m.in. w dziale mediów agencji Young and Rubicam, przekształconym później w Mediaedge: CIA, dziś MEC, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery od planera do dyrektora ds. nowego biznesu. Od stycznia 2001 roku był związany z firmą Starcom należącą do jednej z największych międzynarodowych sieci domów mediowych Starcom MediaVest Group. Początkowo jako dyrektor ds. rozwoju, potem członek zarządu i wiceprezes, kierował działem pozyskiwania nowych klientów oraz zarządzał wizerunkiem firmy, marketingiem i rozwojem nowych obszarów działania agencji. Współodpowiadał m.in. za wprowadzenie na rynek agencji interaktywnej NEXT. Miał istotny wpływ na wprowadzenie Starcomu do grona najbardziej utytułowanych agencji w Polsce, zarówno pod względem innowacyjności, jak i skuteczności, przyczyniając się do wzrostu portfolio klientów agencji. Na początku 2011 roku został powołany przez światowy zarząd grupy Starcom MediaVest do Global Product Committee (GPC), wewnętrznego zespołu 24 wysokiej rangi menadżerów SMV z całego świata, którego celem był rozwój produktu i promowanie najwyższych standardów pracy wszystkich firm koncernu. Ciszewski od 2010 roku jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Od kilku lat zaangażowany jest również w działania Komitetu Organizacyjnego Konkursu i Konferencji Media Trendy. Ponadto jest jurorem konkursów branżowych: Effie, Media Trendy oraz One Awards.
Zobacz również
Łukasz Lewandowski, awansuje z stanowiska dyrektora współzarządzającego agencji na wiceprezesa zarządu. Z K2 związany jest od czerwca 2003 roku. Wraz z Tomaszem Tomczykiem, odpowiada za współzarządzanie agencją interaktywną oraz nadzór nad rozwojem innowacji w całej Grupie K2. Pod jego opieką są wszystkie działy produkcyjne agencji – kreacja, strategia, IT, mobile, social, user experience i motion. Głównym celem jego pracy jest zapewnienie najwyższej jakości usług, które K2 oferuje klientom.
Lewandowski przeszedł w K2 przez wszystkie działy i szczeble kariery. Jako account manager prowadził strategiczne projekty dla Nokia Poland. Następnie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego, kiedy to poprowadził jeden z najczęściej nagradzanych projektów w krótkiej historii polskiego emarketingu – „Druga Stronę K2“. W kolejnym etapie zajmował stanowisko dyrektora ds. rozwoju, zajmując się wyszukiwaniem nowych źródeł przychodu w Grupie. W tym czasie w K2 pojawiły się nowe usługi – produkcja filmowa, performance marketing i search, które do dziś mają istotny udział w przychodach.
Lewandowski jest jurorem wielu konkursów branżowych, w tym: Media Trendy, IAB Mixx, Złote Orły, Webstarfestival, Efekton oraz Effie.
Najciekawsze reklamy świąteczne 2024 [PRZEGLĄD]
– Jestem przekonany, że tak Łukasz jak i Rafał, będą stanowić bardzo istotne wzmocnienie zarządu Grupy K2. K2 zbudowała swoją reputację w obszarze komunikacji opartej o nowe media. Dziś, gdy technologia otacza nas szczelniej niż kiedykolwiek, nasze ambicje są większe. Chcemy być partnerem do realizacji najbardziej ambitnych przedsięwzięć marketingowych i reklamowych. Partnerem bardziej wiarygodnym niż domy mediowe czy agencje reklamowe. Wierzę, że dzięki Łukaszowi, Rafałowi i Tomkowi realizacja takiej wizji będzie możliwa – komentuje Janusz Żebrowski, prezes zarządu K2 Internet S.A.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Grupa K2 od 15 lat tworzy kampanie, które angażują we wszystkich mediach. Wdraża projekty, gdzie internet, mobile czy social to nie dodatek, a serce działań marketingowych. W tym roku agencja K2 została wyróżniona przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska tytułem „Agencji Roku”.