„Branża reklamowa to przed wszystkim ludzie i kreatywność. Gdy poznałem moich aktualnych partnerów, od razu poczułem że tworzą wyjątkowy zespół do którego pragnę dołączyć. Plej jest bardzo ciekawą agencją, ugruntowaną, spokojną, z szerokimi kompetencjami i gigantycznym potencjałem. Czuję, że przed nami oraz naszym zespołem wspaniała przyszłość. Dziękuję Łukaszom i Rafałowi za zaufanie” – mówi Artur Karczykowski – digital partner Plej.
„Nawiązanie współpracy z Arturem jest efektem realizacji długofalowej strategii rozwoju agencji opierającej się na wzroście organicznym i sukcesywnym poszerzaniu kompetencji. Artur dołączył do zarządu agencji Plej jako partner odpowiedzialny za komunikację w mediach digitalowych. Będzie odpowiadał za rozwój zespołu digital oraz portfolio klientów obsługiwanych w tym zakresie, czyli za istotne wzmocnienie digitalowych kompetencji agencji. Plej już od kilku lat prowadzi działania związane z łączeniem świata digital z offline’em (shopper i event), natomiast podjęte przez nas aktualnie działania mają przynieść jeszcze więcej ciekawych rozwiązań” – mówi Łukasz Gumowski, creative partner Plej.
Zobacz również
Dołączenie Artura Karczykowskiego do struktury Plej zainicjowało dodatkowe zmiany w funkcjonowaniu Zarządu agencji. Łukasz Gumowski, który dotychczas zarządzał projektami internetowymi, przekazał wszystkie działania digital partnerowi, aby rozszerzyć swoją współpracę z działem kreacji jako creative director. Będzie czynnie uczestniczył w pracach prowadzonych przez oba zespoły kreatywne, w tym w dalszym poszerzaniu kompetencji ATL-owych. Ponadto odpowiedzialny będzie za dwa, bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju agencji Plej obszary: new business oraz PR.
Kolejną dużą zmianą jest przejęcie przez Łukasza Ostaszewskiego nadzoru nad pracą działu client service, którym dotychczas zarządzał Łukasz Gumowski. Jego głównym zadaniem będzie podnoszenie kompetencji działu, przede wszystkim w zakresie koordynacji kampanii zintegrowanych. Łukasz Ostaszewski pozostaje również odpowiedzialny za działania HR i employer branding.
Rafał Krawczuk niezmiennie pozostaje odpowiedzialny za zarządzanie działem eventów oraz za sferę finansową agencji. Będzie także, jak dotychczas, czynnie uczestniczył w kreacji i realizacji projektów eventowych dla kluczowych klientów agencji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja Plej zatrudnia obecnie 60 specjalistów z obszaru marketingu zintegrowanego. Oferuje usługi w zakresie kreacji i produkcji ATL, BTL, event oraz digital. Wśród klientów agencji są między innymi: Play, PKO Bank Polski, Bank Millennium, FM Bank, Wyborowa Pernod Ricard Polska, Oriflame Polska, COTY Polska, Peugeot Polska, Lotte Wedel, Warbud i Trodat Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing