– Wyobraźcie sobie, że patrzycie na określony punkt na mapie StarCrafta i nie musicie nawet ruszać myszką, aby przemieszczać po planszy swoje oddziały Zergów. Niezłe prawda? A to dopiero początek – tak o systemach, w których gracz może obsługiwać grę za pośrednictwem systemu śledzącego ruch jego gałek ocznych – mówi Juliusz Kornaszewski, CEE PR Manager Intel. Science fiction? Absolutnie nie. To już działa.
– Przyszłość cyfrowej rozrywki to też GAME OVER tradycyjnego handlu detalicznego. Sklepy z kulturą i rozrywką odejdą w niepamięć i staną się jedynie showroomami dla mas klientów konsumujących dobra pop kulturowe poprzez Internet – zapowiada Michał Gembicki, dyrektor zarządzający cdp.pl.
Zobacz również
– Moja wizja przyszłości to wszystko w jednym. Jedno centralne miejsce łączące w sobie wszystko to, co jeszcze niedawno było na wielu urządzeniach. Jedna wielka maszyna, z której po naszym domu będzie streamowany obraz i muzyka. Każde, dodatkowe urządzenie będzie tylko końcówką, za pomocą której będziemy grać, słuchać muzyki czy też oglądać nasze zdjęcia – tak cyfrową rozrywkę w przyszłości widzi Grzegorz Marczak z Antyweb.
– Cyfrowa rozrywka przyszłości miała dla mnie zawsze jedną postać – holodeck ze Star Trek. Od zawsze marzyłem o tym, by wejść do zaprogramowanego pokoju, który nagle zamieni się w świat, który sobie wybiorę. W świat piratów albo muszkieterów, średniowiecznych rycerzy, antyczny Rzym, afrykański busz, czy Japonię pełną samurajów. Nie będę musiał wmawiać sobie, że w coś gram, ja po prostu tam będę i będę brał w tym udział – to wizja blogera Michała Góreckiego.
A jak Ty wyobrażasz sobie cyfrową rozrywkę?
- Wejdź na stronę ZmienimySwiat.pl i dołącz do dyskusji.
- Zostaw swój komentarz z hashtagiem #ZmienimySwiat
- Spośród autorów wszystkich pomysłów wybierzemy ten najciekawszy i nagrodzimy go smartfonem ASUS Fonepad Note 6 z Intel Inside.
- Dyskusja trwa do końca marca 2014. Powodzenia!
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell