– Sprawdzamy nowy, dla portali, segment rynku aplikacji, ponieważ widzimy w nim duży potencjał. Internauci mobilni to rosnąca grupa, której przedstawiciele chętnie płacą za usługi w sieci. Dlatego testujemy różne rozwiązania. Na początek postanowiliśmy oddać do marketu grę w dwóch wersjach – darmowej i płatnej. Mamy nadzieję, że obydwie znajdą grono wiernych użytkowników – mówi Bartosz Czechowicz, Kierownik Projektów w Wirtualnej Polsce.
Zobacz również
Kropki to gra logiczna. Aplikacja umożliwia prowadzenie rozgrywek w trybie jednoosobowym z tzw. „sztuczną inteligencją” na trzech poziomach trudności. Pozwala również grać we dwie osoby na jednym urządzeniu. Gracze mają do dyspozycji trzy plansze, które dostosowują się do rozmiarów ekranów wszystkich urządzeń mobilnych. Gracz ma wgląd do statystyk. Może też polecić aplikację za pomocą Facebooka, e-maila oraz SMSa.
Więcej informacji: Kropki Free, Kropki
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach