Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Znamy finalistów XIV edycji Konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations

Dnia 3 października w siedzibie ZFPR została ogłoszona lista wszystkich nominowanych projektów do II etapu Konkursu Złote Spinacze 2016. Jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do finału w 27 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2016. Zwycięzców poznamy 2 grudnia br. podczas...
O autorze
4 min czytania 2016-10-04

…uroczystej Gali, która odbędzie się w hotelu Westin w Warszawie.

W tym roku po raz pierwszy jurorzy będą przyznawać nominowanym pracom statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz – jury może przyznać więcej, niż jedną statuetkę Brązową lub Srebrną, ale tylko jedną Złotą. W kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.

Audytorem konkursu, czuwającym nad prawidłowym przebiegiem konkursu jest firma doradcza KPMG.

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kategorie główne:

1. PR korporacyjny

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • „Świeć się z Energą” – Grupa Energa, Q&A Communications
  • „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
  • „Zawsze ciekawi. Ojciec i syn – Discovery świętuje z widzami swoje 30-lecie” – Discovery Polska, Publicis Consultants Poland, Tlumtlum

2. PR produktu

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • „Skarb Nathana Drake’a” – MSLGROUP
  • „Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” – Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska
  • „Jedno życzenie Pampers i UNICEF” – Partner of Promotion

3. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa

  • „Czystsze powietrze dla wrocławian – budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” – Komunikacja Plus, Kogeneracja SA
  • „Polacy wreszcie mają własną markę motoryzacyjną, z której mogą być dumni: Arrinerę Hussarya!” – LoveBrands Relations
  • „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

4. Kampania społeczna

  • „Szlachetny Projekt Filmowy” – Stowarzyszenie WIOSNA, Biuro Podróży Reklamy
  • „HIVokryzja – Wyleczmy się” – Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR
  • „Nie chcę być strażakiem!” – WALK, Fundacja Integracja

5. Komunikacja wewnętrzna

  • „Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk” – Grayling Poland, Novo Nordisk
  • „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” – Castorama Polska, Made in PR
  • „IQ = Innovation & Quality” – Deutsche Bank Polska

6. Event komercyjny

  • „H&M Królestwo” – Endorfina Events, H&M
  • „Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland Services
  • „Podaruj Słońce – Owocowa Strona Żywiec Zdrój” – Żywiec Zdrój, Garden of Words

7. Event społeczny

  • „Warszawski Weekend Księgarń Kameralnych” – Miasto Stołeczne Warszawa
  • „7 miliardów Innych” – Pan Pikto, Belleville
  • „Event społeczny pn. Daj się oświecić” – PGE Obrót, ElPadre

8. Launch nowego produktu, usługi lub firmy

  • „Droga do mistrzostwa” – BMW Group Polska, Havas PR Warsaw
  • „Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions

9. Corporate Social Responsibility (CSR)

  • „ADAMED SmartUP” – Fundacja Grupy Adamed, Walk
  • “Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce. Komunikacja filarem Programu etycznego Grupy Kapitałowej LOTOS.” – Martis CONSULTING, Grupa LOTOS
  • „8. edycja programu „Po Stronie Natury” – Żywiec Zdrój, Garden of Words

10. Social media

  • „Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni” – MSLGROUP
  • „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • „#12ZAWODNIK” – Bank Zachodni WBK

11. Business-to-Business PR

  • „Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” – Bank Zachodni WBK
  • „Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” – Havas PR Warsaw, 3M Poland
  • „The Venture” – MSLGROUP

12. PR finansowy i relacje inwestorskie

  • „Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” – Lighthouse Consultants
  • „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
  • „Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty!” – Deutsche Bank Polska

13. Media Relations

  • „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” – Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
  • „Dinner In The Sky z twórcami kultowej gry „Wiedźmin” podczas 9. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie” – Krakowskie Biuro Festiwalowe
  • „Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions

14. Employer Branding

  • „Od newcomera do lidera – budowa pozycji polskiego oddziału Luxoft” – LINKLEADERS, LUXOFT POLAND
  • „Poczuj miętę do Capgemini” – Capgemini Polska, MJCC
  • „Program Laboratorium Kariery Polpharma” – Polpharma

15. Content Marketing

  • „Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
  • „Sztuka Składania Historii powered by Intel” – Monday PR, Intel Polska
  • „By me” – Porta KMI Poland, Alert Media Communications

16. Custom Publishing

  • „Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec” – Grupa Żywiec
  • „Akademia Roca – Łazienka dostępna” – Agencja Solski BM, Roca Polska, Studio Fabric
  • „Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych” – Publicon PR

Kategorie sektorowe:

1. Technologia, IT, telekomunikacja

  • „Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” – Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska
  • „Sztuka Składania Historii powered by Intel” – Monday PR, Intel Polska
  • „Głowa do góry!” – Publicon PR

2. Finanse

  • „Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” – Bank Zachodni WBK
  • „IQ = Innovation & Quality” – Deutsche Bank Polska
  • “#12ZAWODNIK” – Bank Zachodni WBK

3. Sektor spożywczy

  • „Przyjaciółka z Kalifornii” – People PR, California Prune Board
  • „Wargorr w Wedlu” – 24/7Communication
  • „Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland

4. Kultura i Media

  • „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” – Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
  • „Young Arts Festival” – Fundacja Young Arts
  • “Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive

5. Medycyna i Zdrowie

  • „HIVokryzja – Wyleczmy się” – Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR
  • „Atopowi Bohaterowie” – Havas PR
  • „Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu” – Profile

6. Sport, turystyka, rekreacja

  • „Reebok – Be More Human” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • “Fit Forum, czyli jak Reebok odkrywa potencjał i siłę trenerów fitness – inauguracja i wdrożenie programu ambasadorskiego Reebok” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
  • „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

7. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

  • „Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
  • “.KTW – niespodzianka pod „Spodkiem” – Imago Public Relations
  • „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” – Castorama Polska, Made in PR

8. Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

  • „Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” – Havas PR Warsaw, 3M Poland
  • „Przewozy Regionalne największym przewoźnikiem podczas Światowych Dni Młodzieży” – Komunikacja Plus, Przewozy Regionalne
  • „Czystsze powietrze dla wrocławian – budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” – Komunikacja Plus, Kogeneracja SA

9. NGO i Sektor publiczny

  • „Znani Zaginieni” – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska
  • „Open a door to Israel” – Partner of Promotion, Ambasada Izraela
  • “TworzyMY atmosferę” – Ministerstwo Środowiska, Profile, .bringMore advertising

Kategorie specjalne:

1. Kreatywność

  • „Nie chcę być strażakiem!” – WALK, Fundacja Integracja
  • „Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
  • “ADAMED SmartUP” – Fundacja Grupy Adamed, Walk

2. Efektywność

  • „Podwórko NIVEA” – MSLGROUP
  • „Znani Zaginieni” – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska
  • „Przyjaciółka z Kalifornii” – People PR, California Prune Board