5 grudnia br. stało się jasne, jaki kolor będzie wiódł prym w nadchodzącym 2020 roku. Jest to Classic Blue (Pantone 19-4052), czyli klasyczny niebieski. Jak tłumaczą przedstawiciele popularnej marki, ten elegancki i ponadczasowy odcień ma być „fundamentem, na którym będziemy się opierać, wkraczając w nowe dziesięciolecie”.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Jak można było się spodziewać, wiadomość o wyborze koloru roku przez Pantone obiegła światowe media w mgnieniu oka. Tak jak i w ubiegłym roku, tak i tym razem IKEA szybko przygotowała swoją błyskotliwą odpowiedź na tę nowinę.
Kolorem 2018 roku był Living Coral, czyli odcień koralowy. Miał on przede wszystkim zwrócić naszą uwagę na problemy ekologiczne związane z naszym środowiskiem.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]