Znamy najlepsze blogi Dolnego Śląska

Piąty, jubileuszowy konkurs na najlepsze blogi lokalnych internautów doczekał się rozstrzygnięcia. Podczas niedzielnego finału Blog Day 2015, który odbył się we wrocławskiej „Barbarze”, ogłoszono laureatów i wręczono nagrody.
O autorze
1 min czytania 2015-09-02

W kategorii „Moda i uroda” I miejsce zajął www.secondhanddandy.pl, na którym Dawid Tymiński prezentuje męskie stylizacje i radzi, jak ubierać się gustownie oraz stylowo. Z kolei w kategorii do której zgłosiło się najwięcej blogów tj. „Pasje i twórczość” zwyciężył blog www.kobietydokodu.pl, autorka – Anna Pietras – opisuje swoje doświadczenia związane z nauką programowania i dzieli się zdobytą wiedzą z tymi, którzy chcą rozpocząć przygodę z IT. W kategorii „Kulinaria” wygrał blog www.marycooking.pl. Autorka, Maria Romaszkan, opisuje kulturę i kuchnię Japonii przybliżając ze smakiem różne oblicza tego kraju. W kategorii „Dolny Śląsk” zwyciężył www.oldkafelstory.blogspot.com, na którym Magdalena Jarczewska prezentuje i opisuje odkryte we wrocławskich kamienicach kafle.

W głosowaniu internautów na ulubiony blog I miejsce przypadło www.codzienniefit.pl. Autorka strony, Martna Henning, która jest lekkoatletką pokazuje efekty swoich ćwiczeń i motywuje do prowadzenia zdrowego oraz aktywnego trybu życia.

Podczas finału Marta Dymek, autorka bloga www.jadlonomia.com oraz jedna z jurorek aktualnej edycji Blog Day, opowiedziała o tym, jak prowadzić skuteczną komunikację z czytelnikiem i zyskać rozgłos. Natomiast Monika Czaplicka, autorka bloga www.czaplicka.eu oraz fanpage’a „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy”, przedstawiła błędy, których warto wystrzegać się w blogowaniu.

Każdy zwycięzca otrzymał pamiątkową statuetkę oraz bony zakupowe o wartości 500 złotych ufundowane przez CHR Pasaż Grunwaldzki, organizatora wydarzenia. Do tegorocznej edycji zgłoszono rekorodową liczbę blogów – 172.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach konkursu Blog Day 2015 realizowane jest badanie dolnośląskiej blogosfery mające na celu kompleksowe opisanie stron i działalności lokalnych autorów platform. Ankieta dostępna jest pod adresem.

Więcej informacji i szczegóły znajdują się na stronie oraz na Facebooku

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się