O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2022 zawalczą 44 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych. Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się następujące kategorie: Content Marketing, Brand Awareness & Positioning, MIXX for Good Purpose i Online Marketing with Influencer.
Konkurs IAB MIXX Awards kierowany jest zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.
Zobacz również
Jury IAB MIXX Awards, złożone z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, uwzględniając cztery kluczowe czynniki: strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI.
Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2022 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną nagrody za dokonania w kategoriach:
- Reklamodawca Roku,
- Agencja Roku,
- Dom Mediowy Roku,
- Człowiek Roku,
- Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.
Jak co roku, laureat nagrody Best in Show ma szansę powalczyć również w europejskiej edycji konkursu organizowanej przez IAB Europe. Zwycięzca z 2021, Fundacja K.I.D.S. z kampanią „Najmłodszy headhunter na świecie”, zdobył złotą statuetkę 2022 w kategorii Influencer Marketing.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Laureatów poznamy już 24 listopada. Bilety na galę dostępne są pod adresem: mixx-awards.pl/bilety.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegółowa lista nominacji do IAB MIXX Awards 2022 znajduje się na stronie mixx-awards.pl/nominacje-2022.
Wydarzenie organizowane jest przez IAB Polska. Nad przebiegiem konkursu czuwa audytor – firma PwC.