Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Znamy nominowanych do inStreamly Streamers’ Choice Awards 2023 

Znamy nominowanych do inStreamly Streamers’ Choice Awards 2023 
Do 10 marca trwa głosowanie w konkursie inStreamly Streamers' Choice Awards 2023. Wśród nominowanych są m.in. Monte Snack, Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, Doritos, Pepsi SPACE, Antybaton, Zozole, Lubella, Sony PlayStation, ING i Zalando Lounge.
O autorze
1 min czytania 2024-03-06

Polscy streamerzy po raz pierwszy wybierają swoje ulubione marki, z którymi mieli okazję współpracować w ubiegłym roku poprzez inStreamly. Twórcy znani z Twitcha i YouTube’a wyłonią laureatów w czterech kategoriach poprzez głosowanie odbywające się na Discordzie. 

W ramach inStreamly Streamers’ Choice Awards 2023 marki zostaną wyróżnione między innymi za najlepszy artwork i innowacyjne podejście do kampanii. Ponadto streamerzy wybiorą również gigachada, czyli największego sponsora, oraz wskażą swoją ulubioną przekąskę. Głosowanie potrwa do 10.03.2024, a laureatów poznamy w przyszłym tygodniu.

Lista nominacji

Mistrz innowacji (kampanie, w których wykorzystano interaktywne mechanizmy inStreamly, np. reagowanie na wydarzenia w grze lub reagowanie na słowa streamera)

  • Monte Snack (GameLab, Zenith) – wykorzystujący AI mechanizm pozwalał na reagowanie na słowa streamera (Voice Recognition Mechanism)
    klip z kampanii, case study
  • Cyberpunk 2077: Phantom Liberty (Cd Projekt RED) – odliczanie do premiery gry
    klip z kampanii
  • Sprite Heat Happens (GroupM) – ekskluzywny godzinny blok poświęcony marce, która w tym czasie reagowała na wydarzenia w grze
    klip z kampanii
  • Doritos (Zenith) – dynamiczne zmieniające się copy w animacji Doritos
    klip z kampanii
  • Pepsi SPACE (Zenith, Feeders Agency) – dynamiczne zmieniające się copy w animacji Pepsi SPACE
    klip z kampanii
  • Philips OneBlade 360 (DRUM Poland) – reagowanie na wydarzenia w grze
    klip z kampanii

Najlepszy artwork (kampanie z najciekawszymi animacjami, które wyświetlano u streamerów)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ulubiona przekąska streamerów

Gigachad (najwięksi sponsorzy streamerów w 2023 roku na inStreamly)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Materiał powstały przy współpracy z inStreamly

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się