Ponad 200 ekspertów zasiadających w 14 grupach jurorskich pod przewodnictwem Magdaleny Kotlarczyk, Country Director w Google Polska oceniło rekordową, w historii konkursu, liczbę zgłoszeń. W tegorocznej edycji zgłaszający mieli do wyboru 30 kategorii.
Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymały: DDB Warszawa (12), Ogilvy (7), oraz Gong i Publicis Worldwide (po 6). Liderami nominacji wśród agencji mediowych zostali: Starcom (15), EssenceMediacom i OMD (po 9), Mediahub i Wavemaker (po 8). Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: McDonald’s (6) oraz ING Bank Śląski (5), zaraz za nimi Allegro, Bank BNP Paribas oraz P&G (po 4).
Zobacz również
Komitet Organizacyjny Effie Poland weryfikuje prace pod kątem zaangażowania firm na rynku rosyjskim. Przy weryfikacji posługuje się ogólnodostępną i regularnie aktualizowaną listą Yale School of Management Grade F (ang. Companies that are just continuing business-as-usual in Russia). Polski program Effie jest jedynym na świecie, który tak jak ukraiński, wprowadził powyższe rozwiązanie. Żadna z firm posiadająca Grade F w momencie weryfikacji nie może pozostać w konkursie.
Już 7 listopada 2023 r. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, poznamy tych, którzy zostali nagrodzeni statuetką Effie Poland.
W tym roku swoim zaangażowaniem Effie Awards Poland wspierają:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Sponsorzy Strategiczni: TVN Media, Onet, Salesforce, Tik Tok
- Sponsorzy Wspierający: Radio ZET, YouTube, Meta, Adform
- Partnerzy Merytoryczni: Media&Leads, AMS, ThinkThank, Ipsos
- Doradca Prawny: Kancelaria SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
- Partnerzy Kreatywni: 180heartbeats + JUNG v. MATT, Starcom
- Patroni Medialni: Business Insider, Forbes, NOIZZ, NowyMarketing.pl, PRoto, Marketing przy
- Kawie, KampanieSpołeczne.pl
Więcej szczegółów dotyczących tegorocznej edycji Effie Awards Poland dostępnych jest pod adresem https://awards.effie.pl/.
Słuchaj podcastu NowyMarketing