TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023

Jury 24. edycji Effie Awards Poland nominowało 103 kampanie w 30 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencje Starcom (15) i DDB Warszawa (12), a wśród reklamodawców McDonald’s (6).
O autorze
1 min czytania 2023-10-12

Ponad 200 ekspertów zasiadających w 14 grupach jurorskich pod przewodnictwem Magdaleny Kotlarczyk, Country Director w Google Polska oceniło rekordową, w historii konkursu, liczbę zgłoszeń. W tegorocznej edycji zgłaszający mieli do wyboru 30 kategorii.

Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymały: DDB Warszawa (12), Ogilvy (7), oraz Gong i Publicis Worldwide (po 6). Liderami nominacji wśród agencji mediowych zostali: Starcom (15), EssenceMediacom i OMD (po 9), Mediahub i Wavemaker (po 8). Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: McDonald’s (6) oraz ING Bank Śląski (5), zaraz za nimi Allegro, Bank BNP Paribas oraz P&G (po 4).

Komitet Organizacyjny Effie Poland weryfikuje prace pod kątem zaangażowania firm na rynku rosyjskim. Przy weryfikacji posługuje się ogólnodostępną i regularnie aktualizowaną listą Yale School of Management Grade F (ang. Companies that are just continuing business-as-usual in Russia). Polski program Effie jest jedynym na świecie, który tak jak ukraiński, wprowadził powyższe rozwiązanie. Żadna z firm posiadająca Grade F w momencie weryfikacji nie może pozostać w konkursie.

Już 7 listopada 2023 r. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, poznamy tych, którzy zostali nagrodzeni statuetką Effie Poland.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku swoim zaangażowaniem Effie Awards Poland wspierają:

  • Sponsorzy Strategiczni: TVN Media, Onet, Salesforce, Tik Tok
  • Sponsorzy Wspierający: Radio ZET, YouTube, Meta, Adform
  • Partnerzy Merytoryczni: Media&Leads, AMS, ThinkThank, Ipsos
  • Doradca Prawny: Kancelaria SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk
  • Partnerzy Kreatywni: 180heartbeats + JUNG v. MATT, Starcom
  • Patroni Medialni: Business Insider, Forbes, NOIZZ, NowyMarketing.pl, PRoto, Marketing przy
  • Kawie, KampanieSpołeczne.pl

Więcej szczegółów dotyczących tegorocznej edycji Effie Awards Poland dostępnych jest pod adresem https://awards.effie.pl/.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się