Zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali, która obędzie się 17 listopada w Hotelu Novotel Warszawa Centrum.
Jury Konkursu „e-Commerce Polska awards 2016” obradowało nad blisko 150 zgłoszeniami w 11 kategoriach. Konkurs od początku kierowany jest do e-sklepów i podmiotów działających na rynku e-commerce, a tegoroczna edycja również do banków oraz instytucji ubezpieczeniowych. Konkurs z roku na rok cieszy się większym zainteresowaniem, a jego formuła otwiera się na nowe kategorie w odpowiedzi na dynamicznie postępującą digitalizację gospodarki.
Zobacz również
Prezentujemy nominowanych w kolejności alfabetycznej.
Kategorie z zakresu brandingu:
Kategoria: Design roku
Nominowani w grupie małe sklepy: delCane.pl, Ready4S.com, Saltandpepper.pl Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: bdsklep.pl, EmpikFoto.pl, Księgarnia PWN, WKruk.pl
Kategoria: Innowacja roku
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nominowani w grupie małe sklepy: eventi.pl, PasujeMi.pl, Sklep-karnisze.net
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: Autenti.com, decathlon.pl, Frisco.pl, Sephora.pl, TIM.pl
Kategoria: Mobilny design roku
Nominowani w grupie małe sklepy: Balladine.com, BRILU.pl, Eventi.pl, Ready4S.com,
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: Castorama.pl, Cyfrowe.pl, Itaka.pl, Recman.pl
Kategoria: Pomysł promocyjny roku
Nominowani w grupie małe sklepy: fishskateboards.com, MeskieGacie.pl, RadosnaKuchnia.pl
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: ANSWEAR.com, Frisco.pl, mkfresh.pl, r-gol.com
Kategoria: Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży
Nominowani w grupie małe sklepy: 4Gift.pl, Bamadoo.pl-Sklep dla Mamy i dziecka
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: Castorama.pl, decathlon.pl, Mamissima.pl, Sephora.pl, W.Kruk.pl
Kategorie z zakresu sprzedaży:
Kategoria: m-Commerce
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: Ceneo.pl, Conrad.pl, FLY.pl
Kategoria: Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: decathlon.pl, Kratki.com, Touspolska.pl
Kategoria: Przełamanie nieufności
Nominowani w grupie małe sklepy: Bamadoo.pl, bus4us.eu, MyBra.pl
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: ANSWEAR.com, Frisco.pl, Itaka.pl
Kategoria: Strona roku
Nominowani w grupie małe sklepy: Bamadoo.pl, Saltandpepper.pl, ViaDellaSpiga.pl
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: EmpikFoto.pl, eobuwie.pl, mkfresh.pl
Kategoria: Najlepsza obsługa klienta
Nominowani w grupie małe sklepy: Balladine.com, Bamadoo.pl, MeskieGacie.pl
Nominowani w grupie średnie/duże sklepy: Deezee.pl, eobuwie.pl S.A., r-gol.com
Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Bank
Nominowani: Alior Bank S.A., Bank Pekao S.A., Idea Bank, mBank S.A., PKO Bank Polski
Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Ubezpieczyciel
Nominowani: Aviva, AXA Multitravel, Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group
Celem nowej inicjatywy e-Izby – Konkursu „Osobowość polskiej gospodarki cyfrowej” – jest nagradzanie osób, które poprzez swoje działania w sposób szczególnie wyrazisty przyczyniają się do rozwoju i budowania konkurencyjnej e-gospodarki.
Zgłoszenia w Konkursie „Osobowość polskiej gospodarki cyfrowej” były oceniane przez Jury reprezentowane przez Radę Izby Gospodarki Elektronicznej, którego przewodniczącym jest Łukasz Szymula.
Nominowani w Konkursie:
Justyna Skorupska, Przewodnicząca Rady e-Izby
Anna Streżyńska, Minister Cyfryzacji
Grzegorz Wójcik, Dyrektor ds. korporacyjnych, Allegro
Wszystkim Nominowanym serdecznie gratulujemy. Laureatów obu Konkursów poznamy podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 17 listopada w Hotelu Novotel Warszawa Centrum.
O prawidłowy przebieg Konkursu zadbał jego audytor: Kancelaria Lubasz i Wspólnicy. Dziękujemy. Podziękowania składamy także Sponsorom Konkursu: Emarsys, ORBA, Przelewy24, VISA Europe oraz patronom medialnym: e-biznes.pl, MarketingprzyKawie.pl, mensis.pl