Young Creatives Cannes to przestrzeń dla młodych twórców, którzy pragną dać się poznać na międzynarodowej scenie kreatywnej. Organizatorzy wydarzenia ogłosili nazwiska przewodniczących tegorocznej edycji, którym zadali pytanie: „Czym karmicie swoją kreatywność?”.
Podczas Young Creatives Cannes 2025 prace konkursowe oceniać będą: Michał Pawlik z Mamastudio, Karolina Kałużna z agencji Przestrzeń, Helena Korniejew (Big Picture), Renata Wasiak-Sosnowska (Haves Media), Wojtek Kowalik z Brain oraz Maciej Waligóra z DDB Warszawa.
Zobacz również
Wśród odpowiedzi na pytanie dotyczące sposobów dokarmiania kreatywności znalazły się m.in. takie odpowiedzi jak:
- „Sztuka, taniec i śpiew” Renaty Wasiak-Sosnowskiej,
- „Czym karmię swoją kreatywność? Codziennie czymś innym. Najlepiej jeśli za każdym razem jest to coś z zupełnie innej kategorii. A dzisiaj? Jogurtem z granolą, kawą i zupą pomidorową z mascarpone i grzankami” Macieja Waligóry
- i „Nie wiem, czy kreatywność można świadomie karmić – nigdy nie wiadomo, co okaże się dla niej pożywne. Ale to, co na pewno wzmaga apetyt, to głód, czyli chwile, gdy robi się rzeczy po nic. W ogóle nie myśląc, co zrobi z nimi kreatywność” Karoliny Kałużnej.
Zgłoszenia do Young Creatives Cannes 2025 można przesyłać do 10 lutego br.
PS Poznaliśmy nagrodzonych w konkursie Young Creatives 2024. Najlepsi powalczą podczas Cannes Lions
Zdjęcie główne: mat. pras. Young Creatives Cannes
Słuchaj podcastu NowyMarketing