Konkurs DIMAQ UNI jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ – oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska. Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja internetu jako medium reklamowego.
W I etapie Konkursu jury wyłoniło najlepsze merytorycznie ze zgłoszonych prac. Lista zakwalifikowanych do kolejnego etapu poniżej:
Zobacz również
Kategoria: prace licencjackie
- Michał Kasprzyk: Podcasting jako część strategii content marketingowej
- Aleksandra Polak: User Experience w projektowaniu platform e-commerce na przykładzie strony www.KursyLean.pl
- Marta Olszewska: Zarządzanie i organizacja działań marketingowych w organizacji funkcjonującej w środowisku e-commerce
- Aleksandra Kolba: Wykorzystanie Big Data w personalizacji reklam w systemie Google AdWords
- Tetyana Halyelo: Komunikacja marketingowa online na Instagramie. Przypadek sklepu internetowego „Tattidesigns”
Kategoria: prace magisterskie
- Viktoriia Pogrebniak: Zidentyfikowanie grupy docelowej istniejącej marki za pomocą narzędzi analityki mediów społecznościowych
- Karolina Denis: Przewaga niestandardowego modelowania atrybucji nad modelem last-click w przypadku zakupu oferty postpaid w branży telecom
- Katarzyna Wąsowska: Znaczenie i przykłady zastosowania reklamy mobilnej w strategii komunikacyjnej marek
- Piotr Jan Klejnowski: Budowa strategii SEO jako kluczowy element marketingu internetowego przedsiębiorstwa
- Aleksandra Grabarska: Prosumption as an activity of a contemporary digital client
Prace w I etapie Konkursu oceniane były prze posiadaczy certyfikatów DIMAQ. Pełny skład jury dostępny jest na stronie: dimaquni.com/jury/
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kolejny etap Konkursu to wybór najlepszych z zakwalifikowanych prac i przyznanie nagród. W tym etapie ocen dokonywać będzie jury złożone z certyfikowanych trenerów i posiadaczy certyfikatów DIMAQ w składzie: Grzegorz Krzemień, Tymoteusz Doligalski, Michał Szczur, Leszek A. Nowak, Jacek Szostak.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zwycięzców tegorocznej edycji DIMAQ UNI wyłonimy 12.10.2020 r.
Przypominamy, że nagrodami w konkursie są:
- Najlepsza praca magisterska: studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
- Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowa Akademia DIMAQ Basic z egzaminem DIMAQ
- Najlepsza praca podyplomowa: 4-dniowa Akademia DIMAQ Professional z egzaminem DIMAQ
Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie www.marketing-internetowy.edu.pl/
Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa
Patroni medialni: NowyMarketing, dlaStudenta.pl, studentnews.pl