Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, prowadzonych przez IAB Polska. Jednym z nich jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ – międzynarodowego standardu kwalifikacji e-marketingowych.
Celem DIMAQ UNI jest skierowanie uwagi studentów na marketing internetowy oraz promocja internetu jako medium reklamowego.
Zobacz również
Jury wyłoniło najlepsze merytorycznie prace, które oceniane będą w kolejnym etapie. Lista zakwalifikowanych osób znajduje się poniżej:
Kategoria: prace licencjackie
- Krystian Maciejca: O wykorzystaniu narzędzi Google do analizy kampanii marketingowo-sprzedażowych na przykładzie sklepów internetowych z branży wentylacyjnej
- Jakub Rodzik: Konsument na rynku darmowych gier wideo
- Katarzyna Kornacka: Zastosowanie real-time marketingu w komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych
- Aleksandra Wajs: Influencer Marketing w komunikacji marki na przykładzie rynku kosmetycznego
- Patrycja Dara: Kognitywne i afektywne mechanizmy przetwarzania komunikatu reklamowego w Internecie
Kategoria: prace magisterskie
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Marcin Malec: Wykorzystanie content marketingu w strategiach marek
- Agnieszka Sadowa: Wpływ reklamy internetowej na decyzje zakupowe w Polsce i Wielkiej Brytanii – analiza komparatywna
- Andrzej Muchliada: Platformy wielostronne. Charakterystyka i reguły ich działania
- Rafał Piszczatowski: Marketing w wyszukiwarkach internetowych
- Martyna Soboń: Kultura organizacyjna jednostek samorządu terytorialnego
Kategoria: prace dyplomowe
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Natalia Zdun: Influencer marketing na platformie YouTube na przykładzie filmów sponsorowanych autorstwa Krzysztofa Gonciarza
- Ernest Mielniczek:Wpływ tworzonych treści audio-wizualnych na modele biznesu małych firm
Prace w I etapie Konkursu oceniane były przez posiadaczy certyfikatów DIMAQ- jury w składzie: Adam Bąk, Żaklina Bielecka, Michał Chrościcki, Tomasz Danielecki, Dominik Dębski, Jakub Dzięcielski, Justyna Izydorczyk, Klaudia Jabłońska, Dawid Jarecki, Aleksander Jedliński, Michał Jóźwik, Katarzyna Kajda, Agnieszka Kępa, Mateusz Korowaj, Zuzanna Kuskowska, Jakub Kwaczyński, Karolina Leguła-Leszczyńska, Ewa Liszcz, Magdalena Mamczur–Wallin, Aneta Mondry-Gałecka, Tomasz Sąsiadek, Urszula Sieńsko, Paulina Skrzypczak, Daria Wawro, Katarzyna Wieczorkiewicz, Malwina Wróblewska.
Kolejny etap Konkursu to wybór najlepszych z zakwalifikowanych prac i przyznanie nagród. W tym etapie ocen dokonywać będzie jury złożone z certyfikowanych trenerów i posiadaczy certyfikatów DIMAQ w składzie: Tymoteusz Doligalski, Anna Kopczyńska, Grzegorz Krzemień, Anna Robotycka Michał Szczur.
Zwycięzców tegorocznej edycji DIMAQ UNI wyłonimy 03.10.2019
Przypominamy, że nagrodami w konkursie są:
- Najlepsza praca magisterska: studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
- Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowa Akademia DIMAQ z egzaminem DIMAQ,
- Najlepsza praca podyplomowa: 4-dniowa Akademia DIMAQ z egzaminem DIMAQ.
Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie dimaquni.com
Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie www.marketing-internetowy.edu.pl/
Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa
Patroni medialni: NowyMarketing, dlaStudenta.pl, Perspektywy