Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025

Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
Ogłoszono laureatów 7. edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. 9 maja, podczas Diamentowej Gali, przekonaliśmy się, kto dołączył do strefy performance’owej mocy, a kto utrwalił w niej swoją pozycję.
O autorze
2 min czytania 2025-05-12

To wydarzenie edukacyjno-networkingowe przyciągnęło prawie 300 przedstawicieli branży handlu: właścicieli sklepów, producentów, dystrybutorów, reprezentantów marketplace’ów i retailu. Które marki marketingu efektywnościowego zasłużyły na szczególne uznanie i zainteresowanie biznesu. I zadajemy pytanie: czy diamentów wystarczy na przyszły rok?

Agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawcy, domy mediowe i marki zjechały na finał Performance Marketing Diamonds EU 2025. To konkurs po raz 7. zorganizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

Doświadczyć sukcesu

Na scenie doceniono najbardziej innowacyjne, skuteczne i kreatywne zespoły realizujące kampanie, oraz ich liderki, oraz liderów. Grand Prix odebrała firma Bluerank. Były też laury „The most effective affiliate program” – za rozwój partnerskiego programu afiliacyjnego, która powędrowały do Sales&More oraz T-mobile. Trudno też nie wskazać wymagających konkurencji, tj.: „The most effective short-term performance campaign”, z triumfatorem – agencją FormUP, oraz „The most challenging performance campaign” – w niej tegoroczne Diamenty należały się iProspect oraz firmie LINK4. Laur „Performance Agency of the Year” otrzymał Performics, a „Performance Brand of the Year” – LOT.

Spojrzenie na trendy

W tegorocznej edycji konkursu znalazły się również nowe kategorie. Odzwierciedlają trendy rynkowe i podkreślają strategiczną rolę AI w rozwoju sprzedaży. Chodzi o:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • The best application of AI in performance advertising campaign;
  • The best AI-driven personalized content;
  • The best AI driven performance strategy.

Intensywnej i pełnej poświęceń pracy międzynarodowego jury, oraz przebiegowi całego konkursu towarzyszyli doświadczeni audytorzy z Kancelarii Sowiński i Partnerzy.

Efekt marketingowy i imprezowy

Całość rywalizacji była też na bieżąco relacjonowana przez e-Izbę. I nie tylko nagrodzone, ale i nominowane kampanie w PMD EU 2025 są warte zapamiętania. Wszystkie firmy uczestniczące w rekordowej pod względem zgłoszeń rywalizacji w tym roku spotkały się pod jednym dachem i rozgwieżdżonym, majowym niebem w hotelu Santa Natura pod Warszawą. Tam celebrowano wieczór. Jego przebieg tylko utwierdził uczestników w umiejętności tworzenia przez e-Izbę skutecznego, biznesowo-towarzyskiego networkingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Żywotność naszego środowiska ukazuje się najpełniej przy naszych konkursach i w tym także. Jestem przekonana, że nie przeoczyliśmy żadnej znaczącej kampanii marketingu efektywnościowego, którą przeprowadzono w krajowym i europejskim e-commerce. Nasz konkurs jako jedyny w Polsce ma międzynarodowy charakter – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pasja warta nagrody

Zgodnie z ideą konkursu nagrody zostały przyznane zarówno za spektakularne wyniki, jak i za kreatywne podejście do strategii, innowacyjne zastosowanie nowych technologii oraz umiejętność adaptacji do dynamicznie zmieniającego się krajobrazu cyfrowego biznesu i rynku. Teraz – czas na kolejny krok. Dlatego wszystkie firmy, które z pasją realizują zintegrowane kampanie sprzedażowe, partnerskie programy afiliacyjne, działają nieszablonowo, skutecznie z niewielkimi budżetami, tworzą śmiałe kreacje reklamowe dopasowane do preferencji użytkowników – cały performance marketing – są już teraz zaproszone do kolejnej, przyszłorocznej edycji Performance Marketing Diamonds EU.

Poniżej prezentujemy pełną listę zwycięzców w poszczególnych kategoriach Performance Marketing Diamonds EU 2025:

  • The most effective short-term performance campaign – FormUP
  • The most effective affiliate program – Sales&More, T-mobile
  • The most effective sales campaign – Sales&More, Bank Pekao S.A.
  • The most effective paid search campaign – ALAB Laboratoria
  • The best application of AI in performance advertising campaign – Whites, Software Mind
  • Think-out-of-the-box campaign – SalesTube, Lancerto
  • The most effective mobile campaign – LOT
  • The most creative digital campaign – Bluerank
  • The most creative use of AI – Happy Parrots
  • The most effective SEO campaign – CubeGroup, Tiverna
  • The best consumer centric content – LOT
  • The most challenging performance campaign – iProspect, LINK4
  • The most effective omni-channel campaign – Performics
  • The most effective low-budget campaign – Performics
  • The most effective retail campaign – Just Idea
  • B2B campaign of the year – Orange, ValueMedia, SalesTube
  • B2C campaign of the year – Bluerank
  • Performance Agency of the Year – Performics
  • Performance Brand of the Year – LOT
  • Grand Prix – Bluerank

Wyróżnienia:

  • KINESSO
  • Leroy Merlin
  • mAuto
  • Pandora
  • Tradedoubler
  • VeloBank

Zdjęcie główne: mat. pras.