Każdy z finalistów otrzymał zestawy 3 par dżinsów kultowej marki G-Star RAW z zadaniem stworzenia z ich udziałem kreatywnych kompozycji produktowych. Efekty przeszły najśmielsze oczekiwania jurorów, którzy byli pod ogromnym wrażeniem oryginalnych pomysłów oraz wysokiego poziomu prac finałowych.
Pierwsze miejsce jury – złożone z redaktor naczelnej Viva! Moda Agnieszki Ścibior, światowej sławy fotografa Piotra Stokłosy oraz przedstawicieli sklepu ANSWEAR.com – przyznało Krystianowi Szczęsnemu, fotografowi specjalizującemu się w zdjęciach reklamowych (za wyraziste kompozycje wydające się być wizualizacją hasła: „Make fashion, not war”). Drugie miejsce zajął Robert Łosyk, natomiast trzecie – Joanna Baumgartner. Oprócz cennych nagród zwycięzcy zostaną nagrodzeni publikacją w kwartalniku Viva! Moda.
Zobacz również
Zespół ANSWEAR.com jest dumny, że kolejny raz w konkursie organizowanym pod skrzydłami sklepu wzięli udział tak utalentowani styliści i fotografowie. Jest to ogromna motywacja do tworzenia kolejnych projektów mających na celu promocję młodych talentów z branży mody.
Wszystkie prace można podziwiać na stronie konkursu.
![Zgłoś wystąpienie na Festiwal INSUMMIT 2025 [PATRONAT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/insummit-2025-142x0-c-default.jpg)
Zgłoś wystąpienie na Festiwal INSUMMIT 2025 [PATRONAT]