Znamy zwycięzców 6. edycji Papaya Young Directors

6. edycja konkursu Papaya Young Directors dobiegła końca. Nagroda Grand Prix powędrowała do Julii Popławskiej za film reklamowy dla marki Decathlon. Nagrodzeni zostali także Jakub Zarzycki, duet Patryk Karbowski i Michał Wiśniowski oraz Szymon Kuriata.
O autorze
1 min czytania 2019-06-13

Wielki Finał kończący 6. edycję konkursu odbył się 12 czerwca br. w Elektrowni Powiśle. Rozdanie nagród było najważniejszą, ale nie jedyną częścią wydarzenia. Na scenie muzycznej zaprezentowali się zwycięzcy konkursu Męskie Granie Young – Robert Cichy i Żurkowski. Po wręczeniu nagród zespół The Dumplings zaprezentował premierowo utwór „Gorące letnie noce” wraz z teledyskiem-reklamą stworzoną dla marki Durex.

Lista laureatów 6. edycji konkursu Papaya Young Directors

Grand Prix: Julia Popławska za film „Nieważne, jak zaczął się twój sport” dla marki Decathlon

Pierwsza nagroda: Jakub Zarzycki za film „Oddział” dla marki Nationale-Nederlanden

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Druga nagroda: Patryk Karbowski, Michał Wiśniowski za film „Powitanie” dla marki McDonald’s

Wyróżnienie: Szymon Kuriata za teledysk do piosenki „Ciemność” Żurkowskiego dla marki Żywiec Męskie Granie Young

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nagrodę Specjalną Heliografu za szczególną wrażliwość wizualną dla tandemu reżyser-operator otrzymali Joanna Żero i Paweł Labe za film „Zakupowa odyseja” dla marki Durex. Nagroda Specjalna Panavision trafiła do Szymona Kuriata za teledysk do piosenki „Ciemność” Żurkowskiego dla marki Żywiec Męskie Granie Young, Nagrodę Specjalną ATM System za najlepszą produkcję dla reżysera i kierownika produkcji otrzymali Adrian Kuciel, Michał Korzewski i Maja Turek za film „Rewolucja” dla marki BNP Paribas, Nagroda Specjalna MAKOnline Ubezpieczenia trafiła do Joanny Żero za film „Zakupowa odyseja” dla marki Durex. Wszystkie filmy zrealizowane w ramach 6. edycji Papaya Young Directors dostępne pod adresem vimeo.com/papayayoungdirectors

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się