Wielki Finał kończący 6. edycję konkursu odbył się 12 czerwca br. w Elektrowni Powiśle. Rozdanie nagród było najważniejszą, ale nie jedyną częścią wydarzenia. Na scenie muzycznej zaprezentowali się zwycięzcy konkursu Męskie Granie Young – Robert Cichy i Żurkowski. Po wręczeniu nagród zespół The Dumplings zaprezentował premierowo utwór „Gorące letnie noce” wraz z teledyskiem-reklamą stworzoną dla marki Durex.
Lista laureatów 6. edycji konkursu Papaya Young Directors
Zobacz również
Grand Prix: Julia Popławska za film „Nieważne, jak zaczął się twój sport” dla marki Decathlon
Pierwsza nagroda: Jakub Zarzycki za film „Oddział” dla marki Nationale-Nederlanden
Druga nagroda: Patryk Karbowski, Michał Wiśniowski za film „Powitanie” dla marki McDonald’s
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wyróżnienie: Szymon Kuriata za teledysk do piosenki „Ciemność” Żurkowskiego dla marki Żywiec Męskie Granie Young
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nagrodę Specjalną Heliografu za szczególną wrażliwość wizualną dla tandemu reżyser-operator otrzymali Joanna Żero i Paweł Labe za film „Zakupowa odyseja” dla marki Durex. Nagroda Specjalna Panavision trafiła do Szymona Kuriata za teledysk do piosenki „Ciemność” Żurkowskiego dla marki Żywiec Męskie Granie Young, Nagrodę Specjalną ATM System za najlepszą produkcję dla reżysera i kierownika produkcji otrzymali Adrian Kuciel, Michał Korzewski i Maja Turek za film „Rewolucja” dla marki BNP Paribas, Nagroda Specjalna MAKOnline Ubezpieczenia trafiła do Joanny Żero za film „Zakupowa odyseja” dla marki Durex. Wszystkie filmy zrealizowane w ramach 6. edycji Papaya Young Directors dostępne pod adresem vimeo.com/papayayoungdirectors