Znamy zwycięzców IAB MIXX Awards 2023!

Znamy zwycięzców IAB MIXX Awards 2023!
5 grudnia br. podczas gali IAB MIXX Awards 2023 w Warszawie, IAB Polska uhonorował najlepsze kampanie w branży marketingu cyfrowego. Tytuł Best in Show trafił do kampanii „Zhakowany koncert w Roblox" zrealizowanej przez GONG, Game Changer oraz MediaHub dla ING Bank Śląski. Spośród 62 statuetek jury przyznało 7 złotych nagród.
O autorze
1 min czytania 2023-12-06

W konkursie IAB MIXX Awards 2023 zawalczyły 224 kampanie, z czego 45 kampanii dostało 62 nominacje w 16 kategoriach konkursowych.  W tej edycji konkursu jury przyznało aż 7 złotych statuetek wybitnym kampaniom, w tym „Telefon Anki” (TWIN. collective, Panowie Programiści, Storytel), która zgarnęła 3 złote statuetki. Najczęściej nagradzaną, która jednocześnie zdobyła tytuł Best in Show, była kampania „Zhakowany koncert w Roblox” (GONG, Game Changer, MediaHub, ING Bank Śląski), która otrzymała łącznie 7 nagród.

Podczas gali przyznano pięć nagród specjalnych: Agencją Roku został GONG, Domem Mediowym Roku – MediaHub, a Reklamodawcą Roku – ING Bank Śląski. Człowiekiem Roku została Inga Songin, a Maciej Gałecki otrzymał Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.

– IAB MIXX Awards każdego roku demonstruje siłę i dynamikę naszej branży. W 2023 roku jesteśmy świadkami, jak daleko może nas zabrać kreatywność połączona z technologią. Każdy laureat to inspiracja i przykład tego, jak marketing cyfrowy może kształtować naszą rzeczywistość. Chciałbym szczególnie pogratulować agencji GONG, która po raz drugi z rzędu zdobyła tytuł Agencji Roku oraz ING Bankowi Śląskiemu, ponownie wybranemu na Reklamodawcę Roku. Ponadto moje gratulacje kieruję do Macieja Gałeckiego, który otrzymał Nagrodę Specjalną IAB Polska za Całokształt Dokonań za jego znaczący wkład w branżę. Wyjątkowym osiągnięciem jest także wyróżnienie Ingi Songin jako Człowieka Roku. Jej sukces jako przedstawicielki reklamodawcy podkreśla różnorodność talentów i liderów w naszej branży – powiedział Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Podczas uroczystej gali przyznano łącznie 7 złotych, 17 srebrnych, 25 brązowych statuetek, 13 wyróżnień, 5 nagród specjalnych oraz tytuł Best in Show. Pełna lista nagrodzonych dostępna jest na stronie IAB MIXX Awards.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sponsorzy kategorii: ABi Media Holding, Blix, DIMAQ, Gazeta.pl, Hybrid, QuestPass, Grupa Sarigato, Taboola 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Patroni honorowi: Business Centre Club, Krajowa Izba Gospodarcza, PIIT, Rada Reklamy 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Onet, naTemat, Rzeczpospolita, NowyMarketing, Marketing przy kawie, Online Marketing, Marketer+ 

Współpraca prawna: Traple Konarski Podrecki & Partners 

Współpraca: Newspoint, Super Efektywny Marketing, DIMAQ, QUALID 

Źródło: inf. prasowa

PS Poznaliśmy zwycięzców IAB MIXX Awards 2022

Przypomnijmy nagrodzonych w poprzedniej edycji. 24 listopada 2022 roku, w trakcie uroczystej Gali, poznaliśmy zwycięzców w konkursie IAB MIXX Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt „Miasto ING w Roblox” przygotowany przez Agencję GONG, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Spośród 55 statuetek, Jury przyznało aż 5 w tym najcenniejszym, złoty