Zadaniem, z którym zmierzyli się uczestnicy konkursu, było przygotowanie twórczego i kreatywnego projektu graficznego tapety na pulpit przedstawiającej wymarzone miejsce pracy. „Miejsce pracy” nie ograniczało się tu tylko do realnej przestrzeni – uczestnicy mieli pełną dowolność interpretacji i wyśmienicie poradzili sobie z puszczeniem wodzy wyobraźni.
Pierwszym miejscem jury w składzie: Lena Pianovska (STGU/ Livi Studio), Mateusz Machalski (STGU/ MATEUSZ MACHALSKI/ Capitalics Warsaw Type Foundry), Maciej Mizer (Ars Thanea), Joao Abreu (NVIDIA), Jan Adryański (NVIDIA) nagrodziło pracę Przemka Gacki. Tym, co zwróciło uwagę sędziów było niezwykle pomysłowe i nietypowe przedstawienie przestrzeni miejskiej jako miejsca pracy. Mamy tu m.in. bloki, z których wyłania się ekran, klawiaturę zamiast dachu czy głośniki unoszące się nad upalnym miastem. Klimat pracy przywodzi na myśl wakacje i sprawia, że mamy ochotę zawołać tęsknie – lato, wróć!
Zobacz również
Drugie miejsce zajęła utrzymana w klimacie ilustracji praca autorstwa Anny Głąbickiej. Kubek ulubionej herbaty, dużo roślin i psy – czego chcieć więcej do szczęścia? Czujemy ten klimat.
Trzecie miejsce przypadło Ewelinie Kędzi. Bo w myśl hasła konkursowego tworzyć można gdziekolwiek – nawet przemierzając świat na rowerze, ogranicza nas tylko wyobraźnia.
Oprócz laureatów nagród głównych, wyłoniono 6 zwycięzców Nagrody Publiczności. Na wybrane prace głosować można było na oficjalnym fanpage’u Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Największym uznaniem cieszyły się prace: Wojciecha Ziółkowskiego, Anny Głąbickiej (podwójne zwycięstwo!), Łukasza Drzycimskiego, Zuzanny Kwapińskiej, Agaty Drożdż oraz Mikołaja Cielniaka.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Nagrodą główną w konkursie był wydajny laptop NVIDIA RTX Studio. Nazwa ta odnosi się do platformy programowej i sprzętowej, wykorzystującej technologie ułatwiające i zwiększające efektywność pracy twórczej. Dzięki niej autorzy mogą realizować swoje unikalne wizje. Jej elementami są między innymi wydajne karty graficzne NVIDIA Quadro RTX oraz GeForce RTX w laptopach i komputerach stacjonarnych, które przyspieszają tworzenie treści. Do takiej pracy niezbędne są również dedykowane sterowniki Studio, zapewniające najlepszą kompatybilność i wydajność dla aplikacji kreatywnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing