Znamy zwycięzców MIXX Awards 2018 – najwięcej nagród dla agencji GONG

Znamy zwycięzców MIXX Awards 2018 – najwięcej nagród dla agencji GONG
Już po raz dwunasty przyznano nagrody w konkursie IAB MIXX Awards 2018, wyłaniającym najlepsze kampanie marketingowe z wykorzystaniem digitalu. Wśród zwycięzców m.in. IKEA Polska, dom mediowy Havas Media oraz agencja GONG.
O autorze
1 min czytania 2018-11-29

zdjęcie: facebook.com/IABPolska

28 listopada br. odbyła się gala konkursu MIXX Awards 2018, podczas której po raz dwunasty wręczono nagrody za najlepsze kampanie marketingowe z wykorzystaniem digitalu. W tym roku zakwalifikowano prawie 140 projektów w 16 kategoriach. Jury ostatecznie przyznało 37 nagród: trzy złote, 15 srebrnych i 19 brązowych, a także 15 wyróżnień.

– Chcemy, by MIXX Awards przyczyniał się do podnoszenia jakości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Charakteryzuje go dostępność – w konkursie biorą udział zarówno małe, jak i duże agencje zgłaszające projekty realizowane z rozmachem bądź niskobudżetowe. Jednocześnie MIXX Awards to bardzo wysoki poziom i ponadprzeciętne oczekiwania jury, które ocenia kampanie jako całość. Wyśrubowany poziom sprawia, że liczba złotych czy srebrnych statuetek jest niższa niż liczba kategorii i już sama nominacja jest olbrzymim wyróżnieniem -– komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes Zarządu IAB Polska.

W tym roku aż siedem statuetek otrzymała agencja GONG, która odebrała złoto, srebro i nagrodę w kategorii Best in Show za kampanię #weekendING oraz srebro i dwie statuetki brązowe za Tymbark Funbot. Wręczono jej także nagrodę Agencji Roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Złote statuetki MIXX Awards 2018 trafiły do twórców kampanii:

  • #weekendING,
  • Do ostatniego drzewa,
  • Hope County FM – głos nadziei w Twoim domu.

Trzy statuetki otrzymała kampania Tymbark Funbot (srebro, dwie statuetki brązowe).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po dwie nagrody otrzymało aż 11 kampanii:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • #weekendING (złoto, srebro, kampania otrzymała także nagrodę w kategorii Best in Show)
  • Credit Agricole – cały bank dla Ciebie (dwa srebra)
  • Wielka Bitwa Streamerów w Fortnite (dwa srebra)
  • Odrodzenie Leonarda 😛 (dwa srebra)
  • IKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku” (srebro i brąz)
  • All you need (srebro, wyróżnienie)
  • Castorama inspiruje (dwie statuetki brązowe)
  • Opowieści podręcznej „Na początku było słowo” (dwie statuetki brązowe)
  • Personalizacja komunikacji omnichannel dla marki Mitsubishi (dwie statuetki brązowe)
  • 18:45 Okocim. Czas na zasady (brąz, wyróżnienie)
  • Do You (brąz, wyróżnienie)

Pełna lista zwycięzców znajduje się na stronie.