Znamy zwycięzców YouTube Works Awards 2024

Znamy zwycięzców YouTube Works Awards 2024
Poznaliśmy laureatów tegorocznej edycji konkursu YouTube Works Awards. Wśród zwycięskich kampanii znalazły się projekty takich marek jak Otodom, Grupa OLX, Empik, ING Bank Śląski, YES oraz Code Two. Grand Prix zdobyła kampania „Te końce świata” ING Banku Śląskiego.
O autorze
1 min czytania 2025-04-01

Już po raz czwarty najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo na polskim YouTube zostały nagrodzone statuetkami YouTube Works Awards. W tej edycji konkursu mogły wziąć udział kampanie wyświetlane na platformie YouTube w okresie sierpień 2023 – wrzesień 2024. 

Jury, w skład którego weszło 29 ekspertów i ekspertek branży marketingowej, wyróżniło kampanie w 6 kategoriach.

  • Grand Prix YouTube Works Awards 2024 zdobyła kampania „Te końce świata” marki ING Bank Śląski. Jury uznało, że ta kampania w najbardziej kreatywny i efektywny sposób wykorzystała YouTube do osiągnięcia celów biznesowych, wyznaczając przy tym nowe standardy komunikacji. 

Zwycięzcy YouTube Works Awards 2024

Action Driver: Otodom „Znajdź dom, który Ci odpowiada” (kwiecień 2024)

Agencje/podmioty współpracujące: Leo Burnett, SalesTube

Force for Good: Grupa OLX „Zawód? Po 50-tce to już tylko uczucie”

Agencje/podmioty współpracujące: Przestrzeń, Mindshare

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Full Funnel Marketing on YouTube: Empik, Gala Bestsellery Empiku 2023

Ingenious Insight: ING Bank Śląski S.A. „Te końce świata”

Agencje/podmioty współpracujące: GONG, Papaya New Directors, Mediahub

The Underdog: CodeTwo „HRejterzy, czyli CodeTwo po godzinach”

„Unskippable” Creative: YES Biżuteria S.A. „Portret kobiecy”

Agencje/podmioty współpracujące: 180heartbeats + Jung von Matt, Mediahub, F25 Production House

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tech Pioneer

Choć w tej kategorii jurorzy nie przyznali statuetki, postanowili wyróżnić trzy wyjątkowe i różnorodne projekty:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. „AI meets Addressable TV: Jak połączenie sztucznej inteligencji i YouTube CTV zrewolucjonizowało lokalną komunikację bankową w ponad 500 spersonalizowanych wariantach”
  • Oclean „Oclean X Ultra”
  • Vet Planet Sp. z o.o. „#DOGMADEMEDOIT zmieniamy zasady gry!”

– Ta edycja YouTube Works Awards po raz kolejny udowodniła, że polscy marketerzy i marketerki znakomicie znają zasady gry, jeśli chodzi o marketing wideo na YouTube. Przyznane nagrody są najlepszym dowodem na to, że odważne i nieszablonowe pomysły nie tylko rezonują z odbiorcami, ale przede wszystkim przekładają się na wymierne rezultaty biznesowe. Jesteśmy dumni, że YouTube stanowi dla tak utalentowanych specjalistów przestrzeń, w której mogą w pełni rozwinąć skrzydła i osiągać spektakularne efekty, przy okazji podnosząc poprzeczkę dla całej branży – mówi Hanna Rohleder, Product Marketing Manager, Google.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko