Już po raz czwarty najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo na polskim YouTube zostały nagrodzone statuetkami YouTube Works Awards. W tej edycji konkursu mogły wziąć udział kampanie wyświetlane na platformie YouTube w okresie sierpień 2023 – wrzesień 2024.
Jury, w skład którego weszło 29 ekspertów i ekspertek branży marketingowej, wyróżniło kampanie w 6 kategoriach.
Zobacz również
- Grand Prix YouTube Works Awards 2024 zdobyła kampania „Te końce świata” marki ING Bank Śląski. Jury uznało, że ta kampania w najbardziej kreatywny i efektywny sposób wykorzystała YouTube do osiągnięcia celów biznesowych, wyznaczając przy tym nowe standardy komunikacji.
Zwycięzcy YouTube Works Awards 2024
Action Driver: Otodom „Znajdź dom, który Ci odpowiada” (kwiecień 2024)
Agencje/podmioty współpracujące: Leo Burnett, SalesTube
Force for Good: Grupa OLX „Zawód? Po 50-tce to już tylko uczucie”
Agencje/podmioty współpracujące: Przestrzeń, Mindshare
Full Funnel Marketing on YouTube: Empik, Gala Bestsellery Empiku 2023
Ingenious Insight: ING Bank Śląski S.A. „Te końce świata”
Agencje/podmioty współpracujące: GONG, Papaya New Directors, Mediahub
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
The Underdog: CodeTwo „HRejterzy, czyli CodeTwo po godzinach”
„Unskippable” Creative: YES Biżuteria S.A. „Portret kobiecy”
Agencje/podmioty współpracujące: 180heartbeats + Jung von Matt, Mediahub, F25 Production House
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tech Pioneer
Choć w tej kategorii jurorzy nie przyznali statuetki, postanowili wyróżnić trzy wyjątkowe i różnorodne projekty:
- Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. „AI meets Addressable TV: Jak połączenie sztucznej inteligencji i YouTube CTV zrewolucjonizowało lokalną komunikację bankową w ponad 500 spersonalizowanych wariantach”
- Oclean „Oclean X Ultra”
- Vet Planet Sp. z o.o. „#DOGMADEMEDOIT zmieniamy zasady gry!”
– Ta edycja YouTube Works Awards po raz kolejny udowodniła, że polscy marketerzy i marketerki znakomicie znają zasady gry, jeśli chodzi o marketing wideo na YouTube. Przyznane nagrody są najlepszym dowodem na to, że odważne i nieszablonowe pomysły nie tylko rezonują z odbiorcami, ale przede wszystkim przekładają się na wymierne rezultaty biznesowe. Jesteśmy dumni, że YouTube stanowi dla tak utalentowanych specjalistów przestrzeń, w której mogą w pełni rozwinąć skrzydła i osiągać spektakularne efekty, przy okazji podnosząc poprzeczkę dla całej branży – mówi Hanna Rohleder, Product Marketing Manager, Google.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko