Podstawę kampanii stanowi spot reklamowy składający się z dwóch kontrastowych części. Pierwsza z nich obrazuje pożegnanie lata, a co za tym idzie również sezonu na pomidory, druga to ich radosne powitanie w przetworach Dawtony. Celem kampanii jest pokazanie, że dobrze znany, świeży i słodki smak pomidorów nie kończy się wraz z latem, a jest dostępny przez cały rok w produktach marki.
W spocie wykorzystano znany od pokoleń, polski utwór Kabaretu Starszych Panów – „Addio Pomidory”. Na potrzeby kampanii – w drugiej części piosenka zyskała bardziej nowoczesną aranżację. Różni się od pierwszej zarówno linią melodyczną, która z melancholijnej przechodzi w bardziej radosną, jak również tekstem, który w drugiej zwrotce rozpoczyna się od słów „Witajcie pomidory” oraz nawiązuje bezpośrednio do marki.
Zobacz również
Kampania wystartowała 24 września.
Za pomysł i realizację spotu odpowiada agencja GPD, a za produkcję Papaya Films. Natomiast za działania komunikacyjne w Social Media odpowiedzialna jest agencja Cut the Mustard. Zakup mediów realizuje Value Media.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach