Znany utwór Kabaretu Starszych Panów „Addio Pomidory” w nowej kampanii Dawtona

W rytm kultowego przeboju „Addio pomidory” Kabaretu Starszych Panów o tradycji i tęsknocie za smakiem polskich pomidorów opowiada najnowsza kampania realizowana przez markę Dawtona.
O autorze
1 min czytania 2018-10-02

Podstawę kampanii stanowi spot reklamowy składający się z dwóch kontrastowych części. Pierwsza z nich obrazuje pożegnanie lata, a co za tym idzie również sezonu na pomidory, druga to ich radosne powitanie w przetworach Dawtony. Celem kampanii jest pokazanie, że dobrze znany, świeży i słodki smak pomidorów nie kończy się wraz z latem, a jest dostępny przez cały rok w produktach marki.

W spocie wykorzystano znany od pokoleń, polski utwór Kabaretu Starszych Panów – „Addio Pomidory”. Na potrzeby kampanii – w drugiej części piosenka zyskała bardziej nowoczesną aranżację. Różni się od pierwszej zarówno linią melodyczną, która z melancholijnej przechodzi w bardziej radosną, jak również tekstem, który w drugiej zwrotce rozpoczyna się od słów „Witajcie pomidory” oraz nawiązuje bezpośrednio do marki.

Kampania wystartowała 24 września.

Za pomysł i realizację spotu odpowiada agencja GPD, a za produkcję Papaya Films. Natomiast za działania komunikacyjne w Social Media odpowiedzialna jest agencja Cut the Mustard. Zakup mediów realizuje Value Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj