Mural jest efektem współpracy marki Victorinox i firmy Good Looking Studio. Projekt murala to ilustracja cyfrowa stworzona specjalnie na potrzeby tego dzieła. Grafika przedstawia trzy flagowe produkty marki Victorinox: scyzoryk Spartan, zegarek I.N.O.X. oraz walizkę Spectra. Produkty marki zostały wkomponowane w krajobraz Szwajcarii i góry Mythen, u podnóża której znajduje się miejscowość Ibach – kolebka firmy. „Victorinox to marka, która wyznacza nowe standardy. Nam kojarzy się przede wszystkim z jakością, niezawodnością, precyzją, klasyką i elegancją. Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że pierwszy w historii mural Victorinox powstał właśnie z Goog Looking Studio, a w dodatku w centrum Warszawy” – powiedział Karol Klepacki, Sales Director w firmie Good Looking Studio.
Aby uzyskać efekt trójwymiarowości mural Victorinox wykonano w technice 3D. „Mural jest przestrzenną ilustracją poligonową, co oznacza, że powstał z trójkątów, które tworzą przestrzenne bryły. Pod tym względem jest to projekt unikatowy, a podobnych murali próżno szukać w Warszawie” – dodaje Karol Klepacki. Warszawski mural jest pierwszą w historii marki wielkoformatową grafiką malowaną na budynku. „Warszawski mural jest nawiązaniem do 130 letniej historii i dziedzictwa Victorinox i odzwierciedleniem wartości marki, czyli innowacyjności, jakości i funkcjonalności. Jesteśmy dumni z tego, że Polska na stałe wpisała się w historię Victorinox.” – powiedział Bogusław Dutkiewicz, prezes Victorinox Poland.