Nowy spot marki zacznie pojawiać się na lotniskach i w samolotach pod koniec tego roku. Możemy w nim zobaczyć ikoniczne punkty w mieście, aby w prosty sposób przekazać wskazówki na temat bezpieczeństwa.
Agencja odpowiedzialna za kreację spotu zadała sobie wiele trudu, by przez zabytki Singapuru zobrazować zachowania, które zapewnią nam bezpieczeństwo na pokładzie samolotu. Teatr Capitol został wykorzystany w spocie, by zademonstrować, jak podczas lotu, należy schować kabel USB.
Zobacz również
Nie jest to kolejny nudny film o bezpieczeństwie, który pomija się na lotnisku. To mix pięknych obrazów, które z pewnością odbiorą Wam mowę, chociaż na chwilę.
PS
W związku z okresem wakacyjnym linie lotnicze stawiają na wzmożoną komunikację w mediach. W ostatnich tygodniach mogliśmy zobaczyć kilka spotów, które traktowały o bezpieczeństwie podczas lotu samolotem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Linie lotnicze British Airways do swojego nowego klipu zaprosiły więcej znanych gwiazd!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kilka tygodni wcześniej możliwość obejrzeć spot nowozelandzkiego przewoźnika, który zainspirowany przygodą Alicji w Krainie Czarów, podjął współpracę z amerykańskimi aktorami: Katie Holmes i Cuba Gooding Jr., aby pokazać piękno turystki Nowej Zelandii, a także przypomnieć o bezpieczeństwie podczas podróży.
PS2
A jeśli podczas podróży zatykają Wam się uszy, zawsze możecie sięgnąć po gumy o przeróżnych smakach 😉 O to zadbały francuskie linie lotnicze!