Zgłoszenia do Davos Digital Awards oceniane będą przez międzynarodowy panel sędziowski złożony z ekspertów z ponad 10 krajów, pod przewodnictwem Rui Martins, szefa kampanii krajowych Komisji Europejskiej dla Portugalii. Jury rozważy innowacyjność i skuteczność kampanii digitalowych, wskaże też na liderów tego obszaru na świecie, w następujących kategoriach:
- Najlepsza kampania digitalowa
- Najlepsza firma prowadząca kampanie cyfrowe
- Digital Guru of 2021
W ocenie jury będzie brało pod uwagę siłę insightu, danych i analiz, wykorzystanych do stworzenia strategii oraz wyznaczenia taktyk; udokumentowanie strategii i planningu; innowacyjność w myśleniu o kanałach, mediach i technikach; skuteczność realizacji założonego planu (implementację); oryginalność i kreatywność; przestrzeganie wartości etycznych.
Zobacz również
– Uczestnictwo w Davos Digital Awards jest wyjątkową okazją do przeglądu najlepszych projektów digitalowych z całego świata – od kampanii viralowych po komunikację opartą na danych i nie tylko – mówi Maxim Behar, prezes World Communications Forum Association. – To nie tylko nagradzanie zwycięzców, to także interakcja z wyjątkowo utalentowanymi profesjonalistami i prezentowanie punktów zwrotnych w rozwoju branży marketingu cyfrowego – dodaje Behar.
Deadline na zgłoszenia do konkursu upływa 10 października, do 20 września obowiązują ceny „early bird”.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.davosawards.com
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Transmisja z eventu dostępna jest na LinkedInie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing