Zgłoszenia do Davos Digital Awards oceniane będą przez międzynarodowy panel sędziowski złożony z ekspertów z ponad 10 krajów, pod przewodnictwem Rui Martins, szefa kampanii krajowych Komisji Europejskiej dla Portugalii. Jury rozważy innowacyjność i skuteczność kampanii digitalowych, wskaże też na liderów tego obszaru na świecie, w następujących kategoriach:
- Najlepsza kampania digitalowa
- Najlepsza firma prowadząca kampanie cyfrowe
- Digital Guru of 2021
W ocenie jury będzie brało pod uwagę siłę insightu, danych i analiz, wykorzystanych do stworzenia strategii oraz wyznaczenia taktyk; udokumentowanie strategii i planningu; innowacyjność w myśleniu o kanałach, mediach i technikach; skuteczność realizacji założonego planu (implementację); oryginalność i kreatywność; przestrzeganie wartości etycznych.
Zobacz również
– Uczestnictwo w Davos Digital Awards jest wyjątkową okazją do przeglądu najlepszych projektów digitalowych z całego świata – od kampanii viralowych po komunikację opartą na danych i nie tylko – mówi Maxim Behar, prezes World Communications Forum Association. – To nie tylko nagradzanie zwycięzców, to także interakcja z wyjątkowo utalentowanymi profesjonalistami i prezentowanie punktów zwrotnych w rozwoju branży marketingu cyfrowego – dodaje Behar.
Deadline na zgłoszenia do konkursu upływa 10 października, do 20 września obowiązują ceny „early bird”.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.davosawards.com
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Transmisja z eventu dostępna jest na LinkedInie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing