Zofia Bugajna-Kasdepke dołączyła do jury Davos Digital Awards 2021

World Communications Forum Association, organizator światowego forum profesjonalistów branży komunikacyjnej w Davos, inauguruje Davos Digital Awards. W międzynarodowym gronie jurorów znajduje się reprezentantka Polski, Zofia Bugajna-Kasdepke, vice president i founding partner SEC Newgate CEE.
O autorze
1 min czytania 2021-09-10

Zgłoszenia do Davos Digital Awards oceniane będą przez międzynarodowy panel sędziowski złożony z ekspertów z ponad 10 krajów, pod przewodnictwem Rui Martins, szefa kampanii krajowych Komisji Europejskiej dla Portugalii. Jury rozważy innowacyjność i skuteczność kampanii digitalowych, wskaże też na liderów tego obszaru na świecie, w następujących kategoriach:

  • Najlepsza kampania digitalowa
  • Najlepsza firma prowadząca kampanie cyfrowe
  • Digital Guru of 2021

W ocenie jury będzie brało pod uwagę siłę insightu, danych i analiz, wykorzystanych do stworzenia strategii oraz wyznaczenia taktyk; udokumentowanie strategii i planningu; innowacyjność w myśleniu o kanałach, mediach i technikach; skuteczność realizacji założonego planu (implementację); oryginalność i kreatywność; przestrzeganie wartości etycznych.

– Uczestnictwo w Davos Digital Awards jest wyjątkową okazją do przeglądu najlepszych projektów digitalowych z całego świata – od kampanii viralowych po komunikację opartą na danych i nie tylko – mówi Maxim Behar, prezes World Communications Forum Association. – To nie tylko nagradzanie zwycięzców, to także interakcja z wyjątkowo utalentowanymi profesjonalistami i prezentowanie punktów zwrotnych w rozwoju branży marketingu cyfrowego – dodaje Behar.

Deadline na zgłoszenia do konkursu upływa 10 października, do 20 września obowiązują ceny „early bird”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.davosawards.com

Transmisja z eventu dostępna jest na LinkedInie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się