W ostatnich tygodniach na świecie obserwuje się znaczący wzrost zainteresowania kryptowalutami. To po części efekt pojawienia się pierwszych bitcoinowych ETF na nowojorskiej giełdzie, a po części wzmożonego zainteresowania alternatywnymi rozwiązaniami inwestycyjnymi w celu neutralizacji efektu inflacji.
Kryptowaluty są obecne również w sporcie. Połączenie tych światów otwiera nowe możliwości wpływu kibiców na decyzje podejmowane przez klub czy pozyskiwania finansowania poprzez crowdfunding w postaci NFT i tokenów dla fanów. Dla zondacrypto naturalną konsekwencją tego trendu było podjęcie współpracy z uznaną drużyną piłkarską Juventus F.C. Firma ogłosiła, że staje się nie tylko sponsorem, ale także oficjalną giełdą kryptowalut włoskiego klubu.
Zobacz również
– Kryptowaluty stają się nieodłączną częścią krajobrazu cyfrowego, a Włochy znajdują się w czołówce państw pod względem wartości realizowanych transakcji. Klienci giełd potrzebują bezpiecznego, licencjonowanego środowiska do tradingu, w którym wszystko jest dostępne w rodzimym języku, włącznie z materiałami edukacyjnymi i obsługą klienta. Funkcjonalności te można znaleźć w tym momencie na zondacrypto, jednej z najmocniej licencjonowanych giełd w Europie. To m.in. z tego powodu przedstawiciele Juventusu uczynili nas oficjalną klubową giełdą kryptowalut. To otworzy nowe możliwości zarówno dla kibiców słynnego klubu, jak i dla użytkowników naszej giełdy – mówi Przemysław Kral, CEO zondacrypto.
– Z przyjemnością witamy zondacrypto jako naszego oficjalnego partnera w zakresie wymiany kryptowalut. Nasza współpraca ma na celu wsparcie międzynarodowej ekspansji spółki poprzez wykorzystanie siły i entuzjazmu naszej rozległej bazy fanów. Dla Juventusu kluczowe znaczenie ma współpraca z myślącym przyszłościowo, innowacyjnym i profesjonalnym podmiotem, a zondacrypto wyróżnia się jako wiodąca firma w swoim sektorze. Z niecierpliwością czekamy na to dynamiczne i udane partnerstwo w świecie kryptowalut – powiedział Francesco Calvo, dyrektor zarządzający ds. przychodów i rozwoju piłki nożnej Juventusu.
Współpraca z Juventus F.C., którego silną reprezentację stanowią Polacy – Wojciech Szczęsny oraz Arkadiusz Milik, nie jest pierwszym tego typu przedsięwzięciem zondacrypto, sponsorującej również klub Raków Częstochowa. We współpracy z obecnym Mistrzem Polski firma wprowadziła rozwiązania dla jego kibiców, umożliwiające dokonywanie płatności za bilety i karnety na mecze za pomocą kryptowalut (za pośrednictwem własnej platformy płatniczej zondacrypto pay).
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zdjęcie główne: materiały prasowe zondacrypto
Słuchaj podcastu NowyMarketing