– Startujemy z akcją przed Wielkanocą, aby zwrócić uwagę, że to co możemy zrobić dla lekarzy, pielęgniarek, laborantów i tych wszystkich, którzy walczą na pierwszej linii frontu z koronawirusem – to zostać w domach, szczególnie w Święta. Chcemy też zwyczajnie podziękować za ich ekstremalnie ciężką pracę i odwagę w obecnej sytuacji – mówi Agnieszka Szlaska, dyrektor komunikacji Clear Channel.
W akcję włączył się artysta grafik Paweł Sadaj, który opracował pro bono projekty graficzne plakatów. Akcja odbywa się w 8 miastach na citylightach i digitalach miejskich Clear Channel.
Zobacz również
To nie pierwsza akcja Clear Channel odkąd pojawił się koronawirus w Polsce. Z początkiem marca Clear Channel natychmiast udostępniło swoje digitale na komunikaty NFZ o profilaktyce w przeciwdziałaniu COVID-19 oraz równocześnie kampanię „Razem damy radę” – DZIŚ #zostanwdomu aby JUTRO cieszyć się życiem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing