Cyber7.0 to kolejna, już siódma, edycja konferencji Cyberresearch i CyberRE – najważniejszej w Polsce przestrzeni dyskursu o styku cyfrowości i konsumpcji. Odbywający się od 2010 roku event zgromadził ponad tysiąc uczestników, którzy zobaczyli niemal 150 prezentacji. Corocznie program jest tworzony przez CyberRadę w oparciu o selekcję zgłoszeń nadesłanych w odpowiedzi na otwarte call for papers.
Tegoroczna edycja Cyber 7.0 poświęcona będzie dwóm głównym obszarom tematycznym: Świat cyfrowy przejmuje kontrolę oraz Niewidzialny konsument.
Zobacz również
Obserwujemy dwa zjawiska w cyberprzestrzeni, które w najbliższym czasie będą silnie wpływały na biznes i marketing, a więc także badania. Pierwsze to narastająca dominacja sfery cyfrowej nad światem, który dotychczas określaliśmy jako realny, a drugie to sukcesywne zacieranie się obrazu pojedynczego człowieka. To tworzy nowe napięcia i nowe możliwości, ponieważ trudno jest nam wyobrazić sobie świat zdominowany przez booty i algorytmy, w którym człowiek, kiedyś będący w centrum uwagi, staje się coraz mniej widoczny. Charakterem i skutkami jaki ten niezwykły splot ma dla codzienności i biznesu zajmiemy się na Cyber 7.0 – mówi Michał Kociankowski, przewodniczący CyberRady.
Prezentacje można zgłaszać do 5 lutego 2017 r. poprzez formularz dostępny na stronie.
Więcej informacji na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing