…jeśli pojawisz się w 31 października w dowolnej restauracji Burger King w Polsce w stroju klauna, otrzymasz w promocji darmowego Whoppera.
To nie pierwszy raz, kiedy król Whopperów wykorzystuje klauna w swojej kampanii reklamowej. W zeszłym roku, z okazji „Scary Clown Night” świat obiegły zdjęcia jednej z amerykańskich restauracji, która na jedną noc przebrała się za swoją konkurencję. W tym roku, jeśli do którejś z restauracji sieci przyjdziesz przebrany za klauna, możesz „zjeść, jak król”.
Zobacz również
Akcja została zainicjowana przez hiszpańską agencję reklamową MullenLowe. A zrealizowana zostanie w restauracjach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Japonii, Afryce Południowej, Argentynie oraz Brazylii.
To co, przebieracie się w Halloween? 😉
PS
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Nowa kampania, choć niepowtarzalna i zabawna, nie jest pierwszą, podczas której Burger King wziął sobie za cel rywalizację. Marketingowcy, którzy obserwują marki, mogą dojść do wniosku, że stało się to tradycją sieci fast foodów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podczas niemieckiej premiery filmu „To” widzowie zostali „wkręceni” przez Burger Kinga. W oczekiwaniu na napisy, zobaczyli nietypowy morał filmu.
PS2
McDonald’s nie odpuszcza, bo jakiś czas temu sam zakpił z sieci Burger Kinga we Francji. W tym kraju górą pod względem liczby lokali jest właśnie McDonald’s, i z tej okazji marka postanowiła dać pstryczka w nos konkurencji 😉
Jednak na odpowiedź Burger Kinga nie trzeba było długo czekać 😉