„Zostań maxymalistką!” – Rusza kampania nowej drogerii internetowej Dr.Max Drogeria

Zespół agencji Opus B odpowiada za launch nowej drogerii internetowej Dr.Max Drogeria.
O autorze
0 min czytania 2022-04-06

„Zostań maxymalistką!” to hasło kampanii wprowadzającej na rynek nową drogerię internetową. Dr.Max Drogeria jest dla najbardziej wymagających konsumentek – „maxymalistek”. Są nimi kobiety, które zawsze szukają maksymalnych promocji i maksymalnego wyboru. Dla nich stworzyliśmy internetową drogerię, która sprosta ich maksymalnych oczekiwaniom. 

Unikalny język narracji naszych bohaterek oraz charakterystyczny sposób ich ilustracji wyróżnił Dr.Max Drogeria od konkurencji w tej kategorii – tłumaczy Carolina Pietyra, strategy manager & service designer w Opus B.

Opus B odpowiada za strategię i kreację działań, które obejmują video online, kreacje display, social media, radio, OOH.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj