Chcesz zostać jednym z prelegentów? Zgłoś swoją propozycję do 28 lutego br.
Świat pod napięciem
Świat się zmienił. W ostatnim czasie nawet bardzo znamiennie. W czasach kiedy digital staje się najważniejszym miejscem dotarcia do konsumenta, ten instaluje adblocka. Na Youtubie najchętniej oglądane reklamy trwają po 20 minut, a serca ludzi podbił 3-minutowy, emocjonalny film z Polski opowiadający historię o emigrantach. Użytkownicy Facebooka nie widzą tego, co do nich mówimy. A jeśli widzą, teraz już nie wiadomo, czy to co widzą jest prawdziwe czy nie.
Zobacz również
Wybory w USA pokazały, że łamanie schematów, dostosowywanie narracji do nastrojów społecznych, a także technologia bacznie śledząca każdy krok w przestrzeni digital może przynieść sukces, którego niewielu się spodziewało.
W czasach permanentnego napięcia zarówno w lokalnej, jak i globalnej skali, zmienia się to, jak żyjemy. Zmienia się komunikacja. Zmienia się konsument. Zmienia się to, jak pracujemy.
Jak my, specjaliści od komunikacji, powinniśmy się w tym świecie odnaleźć?
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
FORUM IAB 2017: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie
FORUM IAB to od lat niezastąpiona porcja inspiracji, wiedzy i doświadczeń, przekazywanych przez najznakomitszych praktyków digital marketingu z kraju i ze świata. Nad warstwą merytoryczną oraz kierunkiem tematycznym czuwa Rada Programowa, w której zasiadają wybitni eksperci marketingu w Polsce. W tym roku przewodniczą jej Krzysztof Sobieszek, Practice Lead, Publicis Media Business Transformation, i Michał Kreczmar, Director, Digital Transformation, Advisory w PwC.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W tym roku eksperci uznali, że skala i nieuchronność przemian w skali globalnej coraz silniej oddziałuje na szeroko pojęty marketing. Konieczne staje się wyjście poza dotychczasowe ramy i próba odpowiedzi na pytania, jak w nowym kontekście społecznym, komunikacyjnym i organizacyjnym budować skuteczny marketing. O tym właśnie będziemy mówić podczas FORUM IAB 2017. Decyzją Rady Programowej będzie ono pod przebiegać pod hasłem: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie.
Cyfrowi tubylcy – nowi konsumenci – wymuszają na organizacjach drastyczne zmiany. To właśnie oni są bardziej cyfrowi niż firmy, a działy marketingu to pierwszy front, który się z nimi styka. Wytwarzane po wpływem zmian napięcie odczuwamy wszyscy, dlatego uważamy je za kluczowy tegoroczny obszar rozmów oraz oczywiście decyzji. Cyfrowa transformacja oznacza zupełnie nowy porządek w wielu obszarach – to nie tylko zmiana technologiczna, to zmiana kultury organizacyjnej, łańcuchów wartości, decyzje oparte na danych, cyfrowe procesy end 2 end, wizja oraz przywództwo decydentów, crossilosowe, elastyczne sposoby pracy, płynne struktury organizacyjne, nowe modele biznesowe czy przychodowe. I o tych właśnie zmianach chcielibyśmy szerzej porozmawiać. – mówi Michał Kreczmar, wiceprzewodniczący Rady Programowej Forum IAB 2017.
Twój porządek w reklamie – zostań prelegentem Forum IAB 2017
Wszystkich ekspertów branży marketingowej, technologicznej, a także badaczy i strategów biznesu, którzy chcą zabrać głos w dyskusji nad nowym porządkiem reklamy w świecie pod napięciem, zapraszamy do zgłaszania propozycji swoich wystąpień do 28 lutego br.
Temat przewodni rozpatrywać będziemy w trzech blokach kontekstowych:
- Nowy konsument
- Nowa komunikacja
- Nowa organizacja
Szczegółowe wytyczne i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie.
Zgłoszenie tematu wystąpienia jest bezpłatne. Zaproponowana prelekcja nie może zostać zaprezentowane na żadnej innej konferencji poprzedzającej Forum IAB. Decyzja Rady Programowej o tym, które z propozycji zostaną uwzględnione w programie FORUM IAB 2017, zapadnie do 10 kwietnia br.
Sprzedaż biletów na wydarzenie już ruszyła. Tylko do 7 kwietnia można je kupić w cenie specjalnej Early Birds.
Szczegółowe informacje o Forum IAB 2017 dostępne na stronie.