…Pakietu Strażnika – m.in. do 500 zł premii co roku oraz możliwość regularnego oszczędzania z pełną ochroną kapitału.
30 sekundowy spot to historia rozgrywki ojca z synem w grę planszową. W momencie, kiedy dziecko wyrzuca kostką niekorzystny wynik, rodzic pozwala mu spróbować jeszcze raz. – Taka sytuacja zapewne zdarza się dość często w codziennych zabawach. Należy jednak podkreślić, że o ile w trakcie gry możemy dać dziecku „fory”, to już w realnym świecie nie zawsze jest to możliwe. Szczególnie kiedy wchodzi ono w dorosłość. Dlatego dobrze jest wesprzeć je finansowo na starcie samodzielnego życia – zaznacza Małgorzata Nycz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w Nationale-Nederlanden.
Zobacz również
W związku z kampanią Nationale-Nederlanden zachęca rodziców, aby zostali Strażnikami Przyszłości swoich dzieci i zadbali o ich przyszłość finansową. W tym celu ubezpieczyciel wprowadził „Pakiet Strażnika”. Oferuje on m.in. nawet do 500 zł premii co roku, którą można przeznaczyć na dowolny cel oraz możliwość regularnego oszczędzania z pełną ochroną kapitału. Ponadto umowa zapewnia kompleksowe ubezpieczenie na wypadek niespodziewanych zdarzeń w życiu rodzica czy dziecka. Szczegóły na temat oferty można znaleźć na stronie: www.nn.pl/500-plus.
Promocja dedykowana jest klientom, którzy do 31 grudnia br. zawrą powyższą umowę oraz w jej ramach ubezpieczą osobę dorosłą wraz z przynajmniej jednym dzieckiem. – Należy podkreślić, że właściwie dobrane ubezpieczenie pomaga zapewnić rodzinie środki na wypadek niespodziewanych zdarzeń w codziennym życiu oraz poczucie spokoju i bezpieczeństwa w przyszłości – dodaje Edyta Fundowicz, dyrektor ds. portfela produktowego w Nationale-Nederlanden.
Akcja promocyjna obejmuje spot telewizyjny, który będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich – np. Polsat, TVN – i ich kanałach tematycznych oraz na cyfrowych platformach VOD, m.in.: TVN.pl oraz Ipla.tv. Za kreację odpowiada agencja PZL, a produkcję Televisor. Planowanie i zakup mediów realizuje MEC oraz Value Media, zaś obszarem social mediów zajmuje się K2. Kampania wspierana jest także od połowy września spotem w radiostacjach ogólnopolskich – takich jak np.: RMF, Trójka czy też Radio ZET – oraz tematycznych – m.in. Tok FM. Projekt ma również swoją odsłonę w internecie, na takich serwisach jak WP.pl, Interia.pl czy Onet.pl i innych. Wszelkie aktywności zaplanowane są do 30 listopada br.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing