Ideą przewodnią jubileuszowej, piętnastej edycji Kongresu Badaczy jest zmiana. Wokół niej koncentruje się tematyka zaproszenia do współtworzenia programu imprezy, wystosowanego przez jego Radę Programową.
Znalazły się w nim następujące obszary tematyczne:
Zobacz również
- Zmiany otoczenia,
- Projekty badawcze w warunkach zmiany,
- Zmiana relacji biznesowych
- Użyteczność i aplikowalność badań w warunkach zmiany
- Badacz w świecie zmiany
– Na XV Kongresie Badaczy w październiku 2014 przyjrzymy się zmianie, jako zjawisku, a także zmianom w różnych sferach życia konsumentów. Dlaczego jemy o połowę mniej jabłek niż dziesięć lat temu, dwukrotnie częściej się rozwodzimy niż dwie dekady temu i mamy prawie o jedno dziecko mniej niż trzydzieści lat temu? Wśród badaczy rodzi to pytanie czy rzeczywiście mamy do czynienia z gruntownymi zmianami we wzorcach konsumpcji i postawach społecznych. Dla biznesu ich konsekwencje mają fundamentalne znacznie, dlatego z w programie Kongresu poświecimy sporo uwagi temu jak zmiany przewidywać, jak je projektować oraz jak nimi zarządzać w sposób budujący zysk – mówi Mateusz Galica (PTBRiO), przewodniczący Rady Programowej Kongresu.
Kongres Badaczy Rynku i Opinii odbędzie się w dniach 16-17 października 2014 roku w warszawskim hotelu Marriott. Do 26 maja można zgłaszać propozycje wystąpień. Szczegóły zaproszenia znajdują się na www.kongresbadaczy.pl
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing