Ideą przewodnią jubileuszowej, piętnastej edycji Kongresu Badaczy jest zmiana. Wokół niej koncentruje się tematyka zaproszenia do współtworzenia programu imprezy, wystosowanego przez jego Radę Programową.
Znalazły się w nim następujące obszary tematyczne:
Zobacz również
- Zmiany otoczenia,
- Projekty badawcze w warunkach zmiany,
- Zmiana relacji biznesowych
- Użyteczność i aplikowalność badań w warunkach zmiany
- Badacz w świecie zmiany
– Na XV Kongresie Badaczy w październiku 2014 przyjrzymy się zmianie, jako zjawisku, a także zmianom w różnych sferach życia konsumentów. Dlaczego jemy o połowę mniej jabłek niż dziesięć lat temu, dwukrotnie częściej się rozwodzimy niż dwie dekady temu i mamy prawie o jedno dziecko mniej niż trzydzieści lat temu? Wśród badaczy rodzi to pytanie czy rzeczywiście mamy do czynienia z gruntownymi zmianami we wzorcach konsumpcji i postawach społecznych. Dla biznesu ich konsekwencje mają fundamentalne znacznie, dlatego z w programie Kongresu poświecimy sporo uwagi temu jak zmiany przewidywać, jak je projektować oraz jak nimi zarządzać w sposób budujący zysk – mówi Mateusz Galica (PTBRiO), przewodniczący Rady Programowej Kongresu.
Kongres Badaczy Rynku i Opinii odbędzie się w dniach 16-17 października 2014 roku w warszawskim hotelu Marriott. Do 26 maja można zgłaszać propozycje wystąpień. Szczegóły zaproszenia znajdują się na www.kongresbadaczy.pl
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Trwa kolejna edycja akcji Polska Press Grupy „Otwórz się na pomoc”
Słuchaj podcastu NowyMarketing