Tegoroczna edycja Kongresu pt. „Na styku” koncentruje się na zjawiskach występujących po przekroczeniu granic, w obszarach nakładania się na siebie dziedzin czy sposobów działania.
„Na naszych oczach przesuwają się geograficzne, mentalne i kategorialne granice. Na mapach geopolitycznych, w naszych głowach i w tym, jak działa biznes. Obserwujemy to na płaszczyźnie polityki społecznej i wyzwań w zakresie migracji i mobilności, które w ostatnim roku stały się szczególnie palące. Widzimy to także w biznesie, w ideach, które działają ponad wcześniej wytyczonymi granicami kompetencji, które zaczynają się stykać, przenikać i nakładać na siebie”- mówi dr Agata Grabowska, Przewodnicząca Rady Programowej.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kongres Badaczy Rynku i Opinii odbędzie się w dniach 13-14 października 2016 roku w warszawskim hotelu Marriott. Do 23 maja można zgłaszać propozycje wystąpień. Szczegóły zaproszenia znajdują się na www.kongresbadaczy.pl
Więcej informacji dostępnych jest na stronie.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]