TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zozosoccer online od agencji New Amsterdam na Euro 2012

Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Zozoli– popularnych cukierków firmy Mieszko– rozpoczęła się w maju. Na miesiąc przed otwarciem Euro 2012 uruchomiony został serwis www Zozosoccer, umożliwiająca zdobywanie atrakcyjnych nagród (iPody, aparaty fotograficzne) przy aktywnym kontakcie z marką Zozole
O autorze
1 min czytania 2012-05-17

Launching wspierany jest kampanią medialną, na którą składa się m.in. reklama kinowa, mailing, kampania adwords czy dołączane do produktów ulotki z drabinką rozgrywek. Za realizację kampanii odpowiada agencja New Amsterdam. Największą atrakcją aplikacji jest turniej wszech czasów, który rozpoczął się 15 maja. Uczestnicy turnieju rozgrywać mogą prawdziwe mecze, a za zdobyte gole otrzymują punkty. Najlepsi wygrać mogą bardzo atrakcyjne nagrody: konsole wraz z najnowszymi piłkarskimi grami, iPoda oraz tablety.

Aplikacja jest integralną częścią serwisu internetowego marki i dostępna jest pod adresem  www.zozole.pl/zozolesoccer/. Skierowana jest do dzieci w wieku 7-12 lat. Możliwość rozgrywania meczów online i wygrywania nagród to nie jedyne zmiany w serwisie marki. Z okazji Euro 2012 został on wzbogacony o szereg atrakcji, w tym wiele konkursowych. Jedną z nich jest Zozolowa akademia. Dostarcza ona wiedzy na temat biorących w Euro 2012 drużyn, sławnych piłkarzy, stadionów, historii piłki nożnej czy zasad gry. W serwisie Zozoli można również zaprojektować własną piłkę oraz cały piłkarski strój. Na projekty można głosować – najlepiej ocenione wygrywają Zozolowe koszulki, czapeczki z daszkiem i – oczywiście – słodycze. Quiz wiedzy pozwala natomiast sprawdzić Zozofanom piłki nożnej swoją wiedzę na temat tej dyscypliny sportu. Najlepsi gracze uhonorowani zostaną nagrodami w postaci iPodów i aparatów cyfrowych. Dwiema ostatnimi atrakcjami serwisu są augmented reality oraz zozolowe tapety.

New Amsterdam to agencja interaktywna, w której portfolio znajdują się takie marki, jak Mieszko, Hala Stulecia, KonicaMinolta, PierreFabre, GetinBank, Abra.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj