Launching wspierany jest kampanią medialną, na którą składa się m.in. reklama kinowa, mailing, kampania adwords czy dołączane do produktów ulotki z drabinką rozgrywek. Za realizację kampanii odpowiada agencja New Amsterdam. Największą atrakcją aplikacji jest turniej wszech czasów, który rozpoczął się 15 maja. Uczestnicy turnieju rozgrywać mogą prawdziwe mecze, a za zdobyte gole otrzymują punkty. Najlepsi wygrać mogą bardzo atrakcyjne nagrody: konsole wraz z najnowszymi piłkarskimi grami, iPoda oraz tablety.
Aplikacja jest integralną częścią serwisu internetowego marki i dostępna jest pod adresem www.zozole.pl/zozolesoccer/. Skierowana jest do dzieci w wieku 7-12 lat. Możliwość rozgrywania meczów online i wygrywania nagród to nie jedyne zmiany w serwisie marki. Z okazji Euro 2012 został on wzbogacony o szereg atrakcji, w tym wiele konkursowych. Jedną z nich jest Zozolowa akademia. Dostarcza ona wiedzy na temat biorących w Euro 2012 drużyn, sławnych piłkarzy, stadionów, historii piłki nożnej czy zasad gry. W serwisie Zozoli można również zaprojektować własną piłkę oraz cały piłkarski strój. Na projekty można głosować – najlepiej ocenione wygrywają Zozolowe koszulki, czapeczki z daszkiem i – oczywiście – słodycze. Quiz wiedzy pozwala natomiast sprawdzić Zozofanom piłki nożnej swoją wiedzę na temat tej dyscypliny sportu. Najlepsi gracze uhonorowani zostaną nagrodami w postaci iPodów i aparatów cyfrowych. Dwiema ostatnimi atrakcjami serwisu są augmented reality oraz zozolowe tapety.
Zobacz również
New Amsterdam to agencja interaktywna, w której portfolio znajdują się takie marki, jak Mieszko, Hala Stulecia, KonicaMinolta, PierreFabre, GetinBank, Abra.