Zrób więcej miejsca na miłość

Melodyjna narracja Bartosza „Fisza” Waglewskiego po raz drugi w spocie reklamowym IKEA. Tym razem to opowieść o nadchodzących świętach zachęcająca, by „zrobić więcej miejsca na miłość”. Za kreację odpowiada agencja Saatchi&Saatchi IS. Film wyprodukowany przez studio TANK wyreżyserował Tadeusz Śliwa.
O autorze
1 min czytania 2017-11-10

Świąteczna reklama IKEA to druga odsłona kolaboracji marki z artystą w ramach kampanii „IKEA. Niech żyje dom”. Pierwsza została zaprezentowana w sierpniu tego roku. Był to również pierwszy efekt współpracy z agencją Saatchi&Saatchi IS.

Nowy spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny TANK. „Po raz kolejny zrealizowaliśmy dla IKEA reklamę opartą o przemyślany koncept kreatywny, który pozwolił nam rozwinąć skrzydła w obszarze produkcji. W efekcie dostarczyliśmy film, z którego zadowolone są wszystkie zaangażowane strony” powiedział Marcin Borkowski, producent filmu.

Za konceptem kreatywnym spotu stoi team w składzie: Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz, Patrycja Lukjanow oraz Michał Pawłowski z Saatchi&Saatchi IS.

Reklama „Zrób miejsce na miłość” jest emitowana w TV oraz internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Klient: IKEA Retail
Agencja: Saatchi&Saatchi IS/ Magdalena Barszcz
Team kreatywny: Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz, Patrycja Lukjanow, Michał Pawłowski
Reżyser: Tadeusz Śliwa/ Point Of You
Dop: Michał Dąbal
Scenografia: Olak&Brudz SetDesign
Kostiumy: Maria Bulanda
Make Up: Paula Celińska
Montaż: Robert Gryka
Postprodukcja: Lunapark Motion Arts Collective
Muzyka: Daniel Bloom

Słuchaj podcastu NowyMarketing