W ramach akcji „Żubr ratuje życie… zagrożonych gatunków”, Żubr zniknął z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem zagrożonym w Polsce gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Marka przekaże fundacji WWF Polska 1 000 000 złotych na ochronę tych zwierząt i ich siedlisk.
– Cieszy nas zainteresowanie towarzyszące tej akcji i jej bardzo pozytywny odbiór. W DNA Żubra jest troska o inne gatunki. Ta idea naturalnie więc pasuje do marki i nasi fani to doceniają. Razem robimy coś fantastycznego dla tych niezwykłych zwierząt – ocenia Radosław Czapczyk, senior brand manager marki Żubr.
Zobacz również
– Teraz przyszedł czas na premierę spotu promującego tę akcję, w której, poza Królem Puszczy, wystąpią też wilk, ryś i sóweczka. Nie mogę się doczekać reakcji naszych konsumentów, ale znając już finalny efekt, jestem przekonany, że będą wystarczająco zmotywowani, aby przyłączyć się do naszej akcji – dodaje Łukasz Kling, brand manager marki Żubr.
Reżyserem reklamy jest Iwo Zaniewski, kreacją zajęła się agencja PZL, produkcją OTO Film, a postprodukcją – studio Platige Image. Za działania w internecie, PR oraz współpracę z influencerami odpowiedzialna jest Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Nowe opakowania z wilkiem, rysiem i sóweczką przygotowało studio BNA, a za produkcję puszek odpowiada Canpack. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach