Jajko to symbol życia, którego wartość w tę Wielkanoc docenimy jak jeszcze nigdy wcześniej. „Zdrowych Świąt” nabierze ogromnej mocy. Dla wielu z nas nie będą to rodzinne Święta. Czas spędzony przy wielkanocnym stole zastąpi telefon do najbliższych, których zobaczymy tylko na wideokonferencjach. Są osoby, które od dawna nie słyszały nawet głosu swoich bliskich, a samotność w tym czasie dotknie ich jeszcze okrutniej.
Dlatego Schulz brand friendly zdecydował wesprzeć Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich i zapewnić seniorom zakupy wielkanocne. Dzięki temu do drzwi seniorów zapukają wolontariusze Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich z życzeniami i koszykami. Zachęcamy do włączenia się w akcję! Więcej informacji można znaleźć na stronie www.malibracia.org.pl/wielkanoc/
Zobacz również
Jeden koszyk to tylko 50 zł. Pokażmy wsparcie, nawet jeśli jesteśmy daleko od siebie.
Bądźcie zdrowi!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach