fot. Zofia Kowalczyk
Firma zajmuje się zarówno doradztwem w zakresie komunikacji i marketingu, jak i rozwoju biznesu (szkolenia, warsztaty, nowy biznes, wsparcie rekrutacji, wsparcie procesowe, etyka i odpowiedzialność w biznesie)
Zobacz również
„Przez prawie 20 lat zdobywałam doświadczenie zarówno w tworzeniu skutecznej komunikacji, jak i w różnych aspektach zarządzania firmą. Z wielu moich rozmów wynika, że rzeczy, które dla mnie są oczywiste i powinny stanowić podstawę działania każdej firmy, nie tylko agencji reklamowej, nie są wykorzystywane przez innych a dzięki nim firmy mogłyby po prostu lepiej działać. Wiem, na czym się znam i w czym jestem dobra i chcę wykorzystać praktyczną wiedzę. Do tego zależy mi bardzo na szerzeniu idei odpowiedzialności i etyki w biznesie. CSR jest często wisienką na torcie – chodzi o to, żeby na co dzień tak kształtować biznes, żeby nie szkodzić innym i wciąż się rozwijać. Z doświadczenia wiem, że można i że to nie boli”. — mówi Zuzanna Warowna-Toruńska.
Zuzanna Warowna-Toruńska od 2001 związana jest z branżą reklamową. Pracowała w takich agencjach jak BBDO, Mullen Lowe, DDB&tribal. Ostatnio zarządzała Grupą Ogilvy w Polsce. Jest prelegentem na licznych konferencjach branżowych. Była zaangażowana w opracowanie Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej. Jest mentorem w ramach programu Technologia w Spódnicy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]