Pomysłowa kampania reklamowa lodów Slick umożliwia konsumentom pojawienie się na ekranach reklamowych w całym kraju m.in. na ekranie na hotelu Marriott – w ścisłym centrum Warszawy. W akcji wykorzystywane są ekrany LED w 21 miastach w całej Polsce. Nośniki zlokalizowane są w najbardziej atrakcyjnych i trafficowych miejscach. Emitowany jest na nich spot zachęcający do udziału w konkursie „QuickSlick i fejm masz w mig”.
Zobacz również
Odbiorca, który zobaczy reklamę w przestrzeni miejskiej, może wciąć udział w konkursie i zobaczyć siebie na tym samym ekranie.
Akcja skierowana jest do młodzieży, której dajemy możliwość zaistnienia oraz szansę na swoje 5 minut sławy, a powodem jej przeprowadzenia jest kampania promocyjna naszej tegorocznej nowości, lodów Slick – wyjaśnia przedstawiciel firmy Koral.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wpisać kreatywną odpowiedź na pytanie i przesłać swoje zdjęcie na stronie akcji.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Innowacyjność kampanii polega na oparciu kreacji na treściach tworzonych przez odbiorców, to tzw. user-generated content. Możliwość zobaczenia siebie, swojego zdjęcia na ogromnym telebimie w centrum miasta, to dla wielu młodych osób niesamowite przeżycie i mnóstwo pozytywnych wrażeń. Właśnie takich emocji chce dostarczyć marka Koral – tłumaczy Damian Rezner ze Screen Network.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konkurs podzielony jest na cztery tygodniowe tury. W ciągu tygodnia na ekranach w największych polskich miastach emitowany jest spot zachęcający do udziału w konkursie. W weekendy zwycięzcy kolejnych tur konkursu pojawiają się na nośnikach. Każdy zwycięzca otrzymuje informacje o dacie emisji jego spotu. Dzięki temu może zobaczyć swoje zdjęcie na wielkoformatowym telebimie w centrum miasta na żywo.
Zgłoszenia przyjmowane są do 10 sierpnia na stronie QuickSlick.pl
Kampania jest wynikiem współpracy marki Koral z właścicielem sieci ekranów – firmy Screen Network, która specjalizuje się we wdrażaniu kampanii Digital Out of Home. Za koncept kreatywny oraz organizację akcji odpowiada agencja Veneo.