Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2020

W tym roku uczestnicy konkursu Young Creatives Eurobest startowali w jednej kategorii Young Creatives INTEGRATED, w której nagrodę główną zdobył zespół w składzie Monika Braksal i Paweł Szlęk reprezentujący agencję Feeders Agency.
O autorze
1 min czytania 2020-11-12

Do udziału w Konkursie przystąpiło 26 zespołów 2-osobowych. Nagrodą dla zwycięzców jest udział w międzynarodowych fianałach Young Creatives Integrated Competition, który odbędzie się w dniach 13-18.11.2020r.

Trzy nominacje w konkursie powędrowały do zespołów:

  1. Anna Kubas oraz Maciej Sznerch
  2. Katarzyna Rasińska oraz Maciej Kaczorowski z VMLY&R
  3. Joanna Juchacz oraz Marta Marciniak z VMLY&R

W tym roku młodzi kreatywni w kategorii Integrated zmierzyli się z briefem dotyczącym ograniczenia spożycia mięsa. Autorką wyzwania konkursowego była Ania Roman, Saatchi&Saatchi IS.

– Uczestnicy tegorocznej edycji Konkursu zasługują na wielkie brawa za wysoki poziom zgłoszeń. Podczas obrad, jury bardzo doceniło to, że odpowiedzi na zadany brief miały mocny background komunikacyjny oraz biznesowy. Widać było też skrupulatność w rozpracowaniu i zrozumieniu grupy docelowej, co zaowocowało wieloma ciekawymi pomysłami. Zwycięski duet – Monika Braksal i Paweł Szlęk – psychograficznie „zdemaskował” konsumenta, oraz pokusił się o niestandardowy, ale ciekawy kanał dotarcia. Pomysł odważny, „out of the box” i zapadający w pamięć, z dużym potencjałem do trwałej zmiany przyzwyczajeń żywieniowych. Serdecznie gratuluję – podsumowała Ania Roman, Saatchi&Saatchi IS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 31 lat. Prace w ramach kategorii oceniało jury pod przewodnictwem Piotra Osińskiego – Regional Creative Director w VMLY&R Poland w składzie: Anna Roman/ Saatchi&Saatchi IS, Koka Skowrońska/Plej, Marcin Pucyk/2012 Agency, Tomek Wirski/MISBHV.

Słuchaj podcastu NowyMarketing