Kampania prowadzona pod hasłem „Życie bez Ściemy” to rozszerzenie platformy komunikacyjnej marki DayUp. Tym razem marka walczy ze ściemą obecną nie tylko w produktach spożywczych, ale w ogóle w życiu codziennym, w tym w mediach społecznościowych.
Influencer marketing to nie tylko kampanie dla nastolatków. DDOB i DayUp udowadniają, że blogerki – Agata Berry, Basia Smoter, Plaamkaa, Szczęśliva oraz Wyrwane z kontekstu – popularne w grupie 25+ – są również efektywnym kanałem komunikacji dla marek FMCG. Każda z nich skupia wokół siebie inne osoby, co pozwala na szerokie dotarcie z przekazem akcji. Blogerki promują konkurs na najciekawszą relację z „Tygodnia Bez Ściemy”, w którym do wygrania jest m.in. kurs językowy w dowolnym miejscu na świecie.
Zobacz również
„Tydzień Bez Ściemy” ma być czasem otwarcia się na życie w zgodzie z własnym, naturalnym „ja”. Zdecydowaliśmy się na stworzenie akcji, która namówi wszystkich do zanegowania wszechogarniającej perfekcji. Powinniśmy zawsze nienagannie wyglądać, zawsze być idealną żoną, dziewczyną i zawsze mieć dobry humor. Często próbując doścignąć kreowane m.in. przez media wzorce zatracamy, gdzieś własne „ja”. My zdecydowanie mówimy temu nie i stawiamy na naturalność. Zależało nam na tym, aby wyjść z działaniami poza Instagram – mówi Szymon Witczak, specjalista ds. marketingu, Arteta.
Ponadto biorące udział w kampanii blogerki opowiadają na swoich kanałach o tym, jak one przeżyły swój tydzień autentyczności zachęcając tym swoich followersów do zaangażowania w akcję. Przygotowane przez nie materiały dostępne są także na stronie: http://www.zyciebezsciemy.pl/ prowadzonej przez DDOB (grupa AdNext).
Co więcej, organizatorzy stworzyli specjalną grupę na Facebooku #ŻYCIEBEZŚCIEMY. Jest to kobiecy kącik, w którym użytkowniczki mogą swobodnie dzielić się swoimi problemami, której administratorem jest ambasadorka marki DayUp Pearls – Fitalexy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Akcja konkursowa ma przede wszystkim zwiększyć świadomość otaczającej nas ściemy – w różnych aspektach życia – oraz pokazać, że można być prawdziwym na co dzień i nie trzeba niczego udawać. Cieszymy się, że firma Arteta zdecydowała się kolejny raz na współpracę z naszą platformą i zrzeszonymi w niej twórcami. Kampania promująca markę DayUp Pearls pozwoliła nam pokazać, że potrafimy skutecznie docierać nie tylko do teensów, ale również do starszej grupy odbiorców – mówi Bartek Sibiga, CEO, DDOB (grupa AdNext).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konkurs potrwa do 28 lutego br.