”Życie bez Ściemy” – nowa kampania Artety i DDOB

Ruszyła nowa kampania promująca 100% naturalne i zdrowe desery DayUp Pearls. Właściciel marki – firma Arteta – kontynuuje współpracę z influencerami i zrzeszającą ich platformą Daily Dose of Beauty (DDOB) należącą do grupy AdNext.
O autorze
1 min czytania 2018-01-19

Kampania prowadzona pod hasłem „Życie bez Ściemy” to rozszerzenie platformy komunikacyjnej marki DayUp. Tym razem marka walczy ze ściemą obecną nie tylko w produktach spożywczych, ale w ogóle w życiu codziennym, w tym w mediach społecznościowych.

Influencer marketing to nie tylko kampanie dla nastolatków. DDOB i DayUp udowadniają, że blogerki – Agata Berry, Basia Smoter, Plaamkaa, Szczęśliva oraz Wyrwane z kontekstu – popularne w grupie 25+ – są również efektywnym kanałem komunikacji dla marek FMCG. Każda z nich skupia wokół siebie inne osoby, co pozwala na szerokie dotarcie z przekazem akcji. Blogerki promują konkurs na najciekawszą relację z „Tygodnia Bez Ściemy”, w którym do wygrania jest m.in. kurs językowy w dowolnym miejscu na świecie.

„Tydzień Bez Ściemy” ma być czasem otwarcia się na życie w zgodzie z własnym, naturalnym „ja”. Zdecydowaliśmy się na stworzenie akcji, która namówi wszystkich do zanegowania wszechogarniającej perfekcji. Powinniśmy zawsze nienagannie wyglądać, zawsze być idealną żoną, dziewczyną i zawsze mieć dobry humor. Często próbując doścignąć kreowane m.in. przez media wzorce zatracamy, gdzieś własne „ja”. My zdecydowanie mówimy temu nie i stawiamy na naturalność. Zależało nam na tym, aby wyjść z działaniami poza Instagram – mówi Szymon Witczak, specjalista ds. marketingu, Arteta.

Ponadto biorące udział w kampanii blogerki opowiadają na swoich kanałach o tym, jak one przeżyły swój tydzień autentyczności zachęcając tym swoich followersów do zaangażowania w akcję. Przygotowane przez nie materiały dostępne są także na stronie: http://www.zyciebezsciemy.pl/ prowadzonej przez DDOB (grupa AdNext).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co więcej, organizatorzy stworzyli specjalną grupę na Facebooku #ŻYCIEBEZŚCIEMY. Jest to kobiecy kącik, w którym użytkowniczki mogą swobodnie dzielić się swoimi problemami, której administratorem jest ambasadorka marki DayUp Pearls – Fitalexy.

Akcja konkursowa ma przede wszystkim zwiększyć świadomość otaczającej nas ściemy – w różnych aspektach życia – oraz pokazać, że można być prawdziwym na co dzień i nie trzeba niczego udawać. Cieszymy się, że firma Arteta zdecydowała się kolejny raz na współpracę z naszą platformą i zrzeszonymi w niej twórcami. Kampania promująca markę DayUp Pearls pozwoliła nam pokazać, że potrafimy skutecznie docierać nie tylko do teensów, ale również do starszej grupy odbiorców – mówi Bartek Sibiga, CEO, DDOB (grupa AdNext).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Konkurs potrwa do 28 lutego br.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się