„Życzenia świąteczne z Vita Buerlecithin” – nowa kampania marki Orifarm

Sercem digitalowej kampanii świątecznej dla marki Vita Buerlecithin jest tworzenie i składanie wyjątkowych życzeń swoim bliskim.
O autorze
1 min czytania 2021-12-07

Ideą kampanii „Życzenia świąteczne z Vita Buerlecithin” jest możliwość spersonalizowania życzeń świątecznych i wysłania ich do swoich bliskich w łatwy sposób. Vita Buerlecithin zaprasza do stworzenia osobistych animowanych e-kartek i przesyłania ich szybką drogą. Niestandardowa akcja marki Vita Buerlecithin to świetna okazja do przygotowania unikatowej, świątecznej wiadomości od serca.

Vita Buerlecithin to uznana marka preparatu wzmacniającego umysł i formę, tradycyjnie już dawanego w prezencie osobom starszym, szczególnie, jako prezent Gwiazdkowy. W tym roku dajemy coś więcej – kartkę świąteczną, w której osobiście składamy życzenia bliskim. To prezent od serca, który będzie zapamiętany długo – mówi Anna Gérard, senior brand manager, Orifarm.

Agencja Ancymony odpowiada za koncepcję, realizację, dobór mediów i obsługę kampanii reklamowych. Kampania marki obecna jest w digitalu. Planowane są działania content marketingowe, kampania programmatic, reklama w mediach społecznościowych i w sieci Google.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Kampanie internetowe leków nie należą do najłatwiejszych. Z doświadczenia wiemy, że przy tego typu projektach oprócz dobrego pomysłu, który odpowiada na brief, potrzebne jest coś więcej. Poza konceptem kreatywnym zaplanowaliśmy każdy szczegół. To pozwoliło obu stronom działać sprawnie i sprzyjało miłej atmosferze przy pracy nad projektem – komentuje Paweł Jóźwik, strategy group head, Ancymony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing