Ideą kampanii „Życzenia świąteczne z Vita Buerlecithin” jest możliwość spersonalizowania życzeń świątecznych i wysłania ich do swoich bliskich w łatwy sposób. Vita Buerlecithin zaprasza do stworzenia osobistych animowanych e-kartek i przesyłania ich szybką drogą. Niestandardowa akcja marki Vita Buerlecithin to świetna okazja do przygotowania unikatowej, świątecznej wiadomości od serca.
Vita Buerlecithin to uznana marka preparatu wzmacniającego umysł i formę, tradycyjnie już dawanego w prezencie osobom starszym, szczególnie, jako prezent Gwiazdkowy. W tym roku dajemy coś więcej – kartkę świąteczną, w której osobiście składamy życzenia bliskim. To prezent od serca, który będzie zapamiętany długo – mówi Anna Gérard, senior brand manager, Orifarm.
Zobacz również
Agencja Ancymony odpowiada za koncepcję, realizację, dobór mediów i obsługę kampanii reklamowych. Kampania marki obecna jest w digitalu. Planowane są działania content marketingowe, kampania programmatic, reklama w mediach społecznościowych i w sieci Google.
Kampanie internetowe leków nie należą do najłatwiejszych. Z doświadczenia wiemy, że przy tego typu projektach oprócz dobrego pomysłu, który odpowiada na brief, potrzebne jest coś więcej. Poza konceptem kreatywnym zaplanowaliśmy każdy szczegół. To pozwoliło obu stronom działać sprawnie i sprzyjało miłej atmosferze przy pracy nad projektem – komentuje Paweł Jóźwik, strategy group head, Ancymony.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing